הלם: נחשף כמה כסף היא שווה בגיל 22?

מערכת פורטל פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי קמפיינים במיליוני שקלים, הופעות במאות אלפי שקלים בחודש, אלבומים ואפילו סדרות טלוויזיה. נועה קירל בכל מקום והכסף לא מפסיק לזרום. כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם בגיל 22 בלבד, נועה קירל היא אחת הכוכבות הכי גדולות שבעולם הבידור בישראלי. עם כמעט 8 שנות קריירה שהחלה כבר בגיל 14, היא הפכה לנציגת ישראל באירוויזיון 2023 והצליחה לקטוף את המקום השלישי המכובד. הוריה המבוססים סייעו לה להתניע את הקריירה ולעלות על דרך המלך להצלחה, אבל כמה כסף היא עצמה שווה?

נציין כי ההערכות על פי אתרי העסקים מדברות על כמה מיליוני שקלים בשנה שנכנסים לה ממכירת אלבומים והופעות, אבל הכסף הגדול הוא כמובן קמפיינים וכאלו לא חסר לה, כשכל אחד מוערך במאות אלפי שקלים לסך של מיליוני שקלים מדי שנה. לדוגמא, YES הפכה אותה לפרזנטורית עבור סכום המוערך בכחצי מיליון שקלים, מרנואר היא קיבלה 600 אלף שקל לצד 5% ממכירת הליין על שמה ובהשראתה.

הרשת אחראית גם למימון שני קליפים המוערכים בכ-250,000 שקל בסך הכל. היא עשתה שת"פ בשיר "פנתרה" עם קוקה קולה וממנה קיבלה גם כחצי מיליון שקל, כאשר במהדורה המיוחדת לקראת האירוויזיון חתימתה הוספה לכל הפחיות. סדר גודל של 2-3 מיליון שקל בשנה מספר את סיפור הקמפיינים שהיא מקבלת. ההופעות בשנה שוות הכנסה נטו של כמיליון שקל, כמובן שהכסף הגדול הוא ועדי עובדים, יום העצמאות ואירועים פרטיים.

לסיום, תוסיפו לכך את מותג הספורט פילה ששילם עוד 300 אלף שקל; חברת האיפור מק עם 500 אלף שקל לשנה וסכום זהה ממותג השמפו "כיף". היו לה 400 אלף שקל מקידום מכשיר סלולה וסכום דומה לחברת הביטוח שאותה ייצגה. עוד היא שיחקה בעונה החמישית של "כפולה" ועליה הרוויחה כ-150 אלף שקל, מבית הספר למוזיקה נכנסו לכיסה כ-400 אלף שקל. מדובר בכ-8-10 מיליון שקל לשנה ששווים אולי קצת יותר מ-50 מיליון שקל בסך הכל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן