הלם: גאולה אבן סער חוזרת לפריים טיים ולא תאמינו באיזו תכנית!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי העיתונאית והמגישה חוזרת לפריים טיים עם "שומרי הסף", תוכנית פוליטית חדשה. התוכנית תעלה לאוויר בתחילת חודש יוני והיא תשודר אחת לשבוע ברשת 13. במקביל, אבן-סער תמשיך להגיש את "העולם הבוקר". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי העיתונאית והמגישה גאולה אבן-סער חוזרת לפריים טיים עם "שומרי הסף", תוכנית פוליטית חדשה. אבן-סער, מהעיתונאיות הבכירות בישראל, החלה את דרכה בגלי צה"ל, עברה לרשות השידור ולאורך כ- 30 שנה הגישה מגוון רחב של תכנית וביניהן המהדורה המרכזית. במקביל, הגישה תוכניות בטלוויזיה החינוכית. בחודשים האחרונים מגישה אבן-סער את התוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13.

״שומרי הסף" היא תוכנית פוליטית מלאת הומור, בה תסכם אבן-סער ביחד עם פאנל קבוע את כל האירועים הפוליטיים הגדולים של השבוע החולף – באופן לא מעונב ומפתיע. התוכנית תעלה לאוויר בתחילת חודש יוני והיא תשודר אחת לשבוע ברשת 13. במקביל, אבן-סער תמשיך להגיש את "העולם הבוקר".

את התוכנית תפיק חברת "סלוצקי הפקות" ועל העריכה יופקד רותם דנון, מבכירי עורכי האקטואליה בישראל, שכיהן בשנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל התוכן של חדשות 13.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן