הלם: רגע לפני הגמר, נועה קירל נשברת

מערכת פורטל "עומרי חיון" עם העניין הבא. ל"נועה בדרך לאירוויזיון" חלק ב' – בכאן 11 אנו נחשפים לפעמים בהם הזמרת מועדת בזמן החזרות ל"יוניקורן" מספרת: "אני פיזית לא מצליחה את התנועות שהיא מראה לי". כל הפרטים

מערכת הפורטל עם הסיפור הבא. הנפילות בדרך להצלחה: אחרי חודשים רבים של עבודה, נועה קירל הופיעה עם השיר "Unicorn" על הבמה בליברפול, והעפילה לשלב הגמר, ובשבת תתמודד על הזכות להחזיר את האירוויזיון לישראל. בהצצה ל"נועה בדרך לאירוויזיון" חלק ב' – הסרט התיעודי שישודר הערב ב-21:15 ב-כאן 11, לפני חצי גמר השני של האירוויזיון (בכפוף להתפתחויות).

הסרט מתעד את קירל החל מלפני שמונה חודשים במהלכם נועה מסתערת על המטרה, האירוויזיון בליברפול, ומגייסת לטובת המשימה את כל מי שיכול לעזור לה להשיג את הדוז פואה המיוחלים. מהמחשבות הראשוניות על הכיוון שצריך לבחור, דרך הבחירה והכתיבה של השיר שייצג אותנו באירוויזיון, העבודה על הקליפ וה"נאמבר" הבימתי, ועד הטיסה לליברפול.

בהצצה אנחנו נחשפים לרגעים הקשים מאחורי הקלעים באימונים לריקוד של "יוניקורן", כשבמהלך החזרות קירל מתקשה לבצע את אחד הצעדים מהריקוד עם העקבים ומועדת. "יש רגעים במהלך החזרה שאני אפילו לא מצליחה, אני פיזית לא מצליחה את התנועות שהיא מראה לי".

"מנסה, מנסה, מנסה", ממשיכה הזמרת. "לא מצליחה, הגוף שלי פיזית לא יכול להכיל את זה. זה היה הכי קשוח שהיה לי, הכי קשוח שהיה לי. מטריף אותי שאני לא מצליחה. נורא נורא חשוב לי שזה יצא מדהים. וכל השאר פחות מעניין אותי, כן. אין מה לעשות, זה תחום מאוד מאוד קשה, גם כשאני רואה סרטים של ג'ניפר לופז, היא בוכה, היא נקרעת, כואב לה, היא מדממת, והתוצאה בסוף היא וואו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן