נהגת חדשה: אייל גולן הצטרף לשיעור נהיגה של בתו אלין

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי שבשבוע שעבר אילנית לוי התלוותה לבתה אלין בשיעור הנהיגה שלה, הבוקר אביה החליט גם הוא להגיע ולהשגיח מקרוב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הכוכבת העולה ובתם של הגרושים המיתולוגיים של ישראל, אלין גולן, כבר הגיעה לגיל בו אפשר להתחיל ללמוד נהיגה ולהפוך לנהגת חדשה על הכביש. בשבוע שעבר היא פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כי אל שיעור הנהיגה שלה, עם המורה הראל הורטיג, הצטרפה להשגיח מקרוב אמה "החרדתית", אילנית לוי.

נראה היה שהורה אחד לא הספיק, כי הבוקר הצטרף אל שיעור הנהיגה של בתו גם אביה הזמר אייל גולן. בסרטון שהועלה לטיקטוק על ידי המורה של אלין, הוא התבדח איתה כי נכנס חוק חדש, לפיו "חייב להביא את אחד ההורים לשיעור". אחרי שזו הזכירה לו שרק בשבוע שעבר אמה התלוותה אליה, הוא צחק והסביר כי "חייב את שני ההורים, חוק זה חוק".

קאט קצר קטע את הסרטון ולפתע הופיע בתוך הרכב הזמר המצליח, שאמר: ,טוב אז אמרו לי שהורים צריכים להצטרף לשיעורים, יאללה הנה הגעתי לשיעור, ואני מזה נהנה". תוך שהוא מציג את כישורי הנהיגה של אלין הוא מחמיא לה ואומר: "איזו נהגת! אני אומר שיש עתיד לנהיגה בישראל, עם מורה כזה ותלמידה כזאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן