אייל גולן שוב תחת מתקפה "לבטל את ההופעה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת אריאל פרסמה כי גולן יופיע באירועי יום הסטודנט שייערכו החודש באוניברסיטה, ועוררה סערה בעקבות עברו של גולן ומעורבותו בפרשת "משחקי חברה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת אריאל פרסמה כי אייל גולן יופיע באירועי יום הסטודנט שייערכו החודש באוניברסיטה, ועוררה סערה בעקבות עברו של גולן ומעורבותו בפרשת "משחקי חברה". ט', אחת הנשים שהתלוננו נגד גולן, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הבוקר קמתי וראיתי שאגודת הסטודנטים והסטודנטיות אריאל הודיעה על הזמנה של אייל גולן להופיע אצלם ביום הסטודנט, תחת הכותרת 'האחד והיחיד אייל גולן'.

עוד כתבה כי "תתביישו לכם! אגודה שמייצגת את הדור הבא א.נשים, שיגיעו בעתיד לתפקידים ולהובלה בחברה הישראלית, שברגע זה רואים מול עיניהם שירים ותו לא. קטונתי מלתת לכם עצות אבל שתדעו לכם אתם גוף ציבורי לכל דבר, שצריך לייצג מוסריות וראייה של כל התמונה הכוללת, ולא רק את אהבת השירים שלכם ומה שאתם אוהבים".

לסיום, כתבה "אני מקווה מאוד שתעשו חשבון נפש ומאמינה שבלימודים מלמדים על צדק חברתי, שוויון והגנה על קורבנות, ואני מאמינה שבלימודים אין תכנים של חיזוק הפוגעים והחלשה של קורבנות עבירה או נירמול של התרבות הזו. המאבק שלי ימשיך בכל דרך ובכל מקום נגד התופעה המבזה הזו. אני כבר לא אותה ילדת בית ספר חסרת אונים ותמימה, ואני קוראת מכאן לכל מי שמתאפשר להילחם יחד איתי למען כל בת ובת בישראל".

מ״ליאם הפקות״ נמסר בתגובה: "כולנו תומכים בהגנה ובחיזוק של נפגעי עבירה, אך חשוב להדגיש את העובדות בפרשה ולהישמר מחריצת דין בלא משפט. נזכיר שההליכים המדוברים נפתחו על ידי ט׳ ונ׳ בניסיון פסול להפעלת לחץ על אייל, לאחר שסרב להתפשר עמן בתביעה האזרחית שהגישו ועמד על בירור הטענות מתוך ידיעה ברורה שלא נפל רבב במעשיו.

"במקביל נוכחנו בשינוי גרסאות בלתי פוסק של ט׳ ונ׳ לאורך השנים ונסיונן לחרוץ דין במהלך הליכי החקירה, דבר שהוביל בין היתר לביקורת נוקבת מצד הפרקליטות על אופן התנהלותן תוך גרימת עוול עצום לאייל, שהיה מנוע מלהגיב עניינית לטענותיהן בשל הליכי החקירה. לא בכדי קבעו גורמי הפרקליטות ב-2013 כי דינו של התיק להיסגר ואנו בטוחים כי גם ההליך הנוכחי, יוביל לאותה מסקנה. אייל ימשיך להתמקד בעשיית טוב וביצירת מוזיקה שמחברת בין חלקי העם. אנו סומכים ידינו על הגורמים האמונים על בירור הטענות ובטוחים כי בסופו של יום העובדות בפרשה יוכיחו כי לא היה לכך מקום מלכתחילה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן