הלם בתעשייה: ההכרזה הגדולה של אלין גולן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בתו של אייל גולן הולכת להופיע סדרה חדשה בכיכובה שתשודר ב-HOT. במרכז העלילה – סיפור אהבה בלתי אפשרי שמבעיר את המזרח התיכון. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי עד לפני שנה אלין גולן הייתה "הבת של אייל גולן" בלבד, אך נראה כי בתקופה אחרונה השם שלה נשמע בכל מקום והשירי שלה "אין לי כח" ו"כל הלילה" ו"געגוע" כובשים מיליוני צפיות ביוטיוב והיא מופיעה על הבמות ברחבי הארץ. גולן הולכת להופיע סדרה חדשה בכיכובה שתשודר ב-HOT.

בימים אלו כותבים סדרה חדשה אותה תוביל בתפקיד הראשי הזמרת. הסדרה בשם "בן המלך ואני" תספר על בת השגריר הישראלי ויורש העצר המרוקאי שכנגד כל הסיכויים מתאהבים ומבעירים את המזרח התיכון. זו לא הפעם הראשונה שנראה את אלין על המסך, לאחר שהצטלמה לעונה החדשה של סדרת הנוער המצליחה "זיגי" שתעלה לשידור בסוף החודש. את הסדרה יוצרים שחר סגל ואורן יעקובי שחתומים על מגוון סדרות מצליחות והיא צפויה להתחיל להצטלם כבר בחודשים הקרובים.

לסיום, נציין כי גולן תוביל את הסדרה ותככב בתפקיד הראשי. "למדתי בחוג שירה ומשחק שמונה שנים ולכל אורכם לא קיבלתי אפילו תפקיד ראשי אחד, זה תמיד היה 'כמעט'", סיפרה בעבר גולן, בתם של הזמר אייל גולן והמגישה אילנית לוי, בריאיון מיוחד. עוד אמרה כי "אחרי שעזבתי את החוג אמא שלי סיפרה שלי שההורים של הבנות מהחוג אמרו למורה שאם אני אקבל תפקיד ראשי זה יהיה רק בגלל שאני 'הבת של'. כששמעתי את זה והבנתי שמדובר בפוליטיקה פנימית. הרגשתי שהתנפץ לי החלום, ממש התאכזבתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן