לאחר ביטולי ההופעות אייל גולן חוגג את החלמתו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמר הדאיג את מעריציו לאחר שירד מהבמה באמצע הופעתו ב"האנגר11" וביטל את הופעותיו ביום העצמאות על מנת להחלים. כעת הוא חוגג את החלמתו מעבר לים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שלושה שבועות חלפו מאז הזמר אייל גולן הפסיק את הופעתו באמצע, כשהופיע ב"האנגר11" בתל אביב, זאת לאחר שחש ברע והתעלף מאחורי הקלעים. כמו כן, ביטל הזמר את חגיגת הענק שתוכננה לרגל יום הולדתו ה-52 לאור מצבו הבריאותי. לא רק זה, לאחר שנים ארוכות בהן חרש את הבמות במופעי יום העצמאות, גולן ויתר השנה על ההופעות האלו כדי שיוכל לנוח.

הזמר שיתף את המעריצים כי עבר ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו היה יותר קשה ממה שציפה, והבטיח לכולם פיצוי על המופע שבוטל. הוא כתב בין היתר: "כשהגיעו ההופעות השבוע הרגשתי שאני פשוט לא יכול לאכזב אתכם, עם כל הכאבים שלי ידעתי כמה אתם מחכים לזה, במיוחד בתקופה הזו שכולנו נמצאים בה והחלטתי שלא לבטל את ההופעות ולעשות את המקסימום מבחינתי בשביל לשיר לכם".

לסיום, נציין כי כעת נראה שכל זה כבר מאחוריו, ובסוף השבוע האחרון ארז גולן פקלאות ויצא לחגוג באיחור את הולדתו בדובאי. הזמר נסע לחופשה עם חברים טובים ובילה במסיבות נחשקות ובמסעדות יוקרה בעיר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן