הלם בערוץ 14: שרון גל ומגי טביבי הסוף?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מערוץ 14 נמסר בנוגע לאפשרות להפריד בין המגישים במהדורה המרכזית כדי שהמגיש יעבור לרצועת 19:00: "שרון גל ומגי טביבי ממשיכים להגיש יחד את מהדורת החדשות של עכשיו 14". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם על התכנות לדרמת ענק בערוץ 14. כנראה שלא כל כך. דיווח של גיל משעלי גרס כי שרון גל צפוי לקבל את רצועת השעה 19:00 בערוץ 14, הרצועה אותה הגיש עד היום ברדוגו וביקש לעזוב, כך נטעו היום, אך בערוץ ממהרים להכחיש. מערוץ 14 נמסר בנוגע לאפשרות להפריד בין המגישים במהדורה המרכזית: "שרון גל ומגי טביבי ממשיכים להגיש יחד את מהדורת החדשות של עכשיו 14".

הטענות מגיעות על רקע המעבר של ברדוגו מהרצועה שלו ב-19:00 לתכנית חדשה של ראיונות שהוא רוצה להעלות וכן יחליף בימי חמישי את 'הפטריוטים' עם אולפן חמישי שחוזרת לאוויר. מערוץ 14 נמסר כי ״ברדוגו פנה לאחרונה להנהלת הערוץ בבקשה להתמקד בתקופה הקרובה בפרשנות ולא בהגשת רצועה יומית״, כעת תוכניתו החדשה תשודר במקום זו של ינון מגל בימי חמישי בלבד.

לסיום, נציין כי לגבי רצועת 19:00, גורמים המעורים בפרטים אישרו את הידיעה, כאשר גורם בערוץ מסר "העניין נמצא בבדיקה". עדיין לא ברור אם הגשת הרצועה החדשה של שרון גל בשעה 19:00 תוביל לכך שהוא לא יגיש יותר את המהדורה המרכזית, שכן התוכנית החדשה בהגשתו תשודר רגע לפני המהדורה המרכזית, אותה החל להגיש לאחרונה יחד עם מגי טביבי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן