אייל גולן חושף "עברתי אירוע ניתוח כירורגי. זה מצבי כרגע"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר שהפסיק את ההופעה שלו ב"האנגר11" וקיבל טיפול רפואי מאחורי הקלעים, אייל גולן חשף כי הוא מחלים מניתוח שעבר, ושתהליך ההחלמה קשה יותר ממה שחשב: "הכאב פשוט הכניע אותי והרגשתי שאני לא יכול לעמוד על הרגליים". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמר המפורסם, אייל גולן כתב ושיתף כי "אני אתחיל בזה שאני בסדר תודה לאל", כתב גולן בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף, "אתם יודעים שהתקשורת בינינו היא הדבר הכי חשוב לי ואני רוצה לשתף אתכם במה שעובר עליי. לפני כשבועיים עברתי ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי".

עוד כתב כי "כשהגיעו ההופעות השבוע הרגשתי שאני פשוט לא יכול לאכזב אתכם, עם כל הכאבים שלי ידעתי כמה אתם מחכים לזה, במיוחד בתקופה הזו שכולנו נמצאים בה, והחלטתי שלא לבטל את ההופעות ולעשות את המקסימום מבחינתי בשביל לשיר לכם. אתמול במהלך ההופעה השנייה הכאב פשוט הכניע אותי והרגשתי שאני לא יכול לעמוד על הרגליים".

עוד נציין כי כידוע אייל גולן הפסיק את הופעתו בתל אביב אחרי זמן קצר, ניגש אל מאחורי הקלעים והתעלף. אחרי יותר משעה של בדיקות וטיפולים שוחרר הזמר אל ביתו ומסביבתו נמסר כי יעבור סדרת בדיקות בהמשך. לסיום נוסיף כי הזמר הודה לקהל על האכפתיות הרבה וכתב "תודה על הדאגה, החום והאהבה המטורפת. אתם הקהל הכי טוב והכי חזק שקיים בכל העולם. אוהב אתכם בכל ליבי ומחכה כבר לפעם הבאה שנפגש, נשיר, נרקוד ונתרגש יחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן