הלם הלם הלם! ספיר קשתי מבלה עם רועי – האקס של אנה זק

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי נראה שהאקס הטרי של אנה זק, רועי סנדלר, כבר מתנחם בזרועותיה של אחרת, ולא סתם אחרת אלא אחת שמוכרת בכל בית בישראל. כל הפרטים 

כשלושה וחצי חודשים חלפו מאז הדהימו את הביצה הפאוור קאפל רועי סנדלר ואנה זק כשפירקו את החבילה, אחרי שלוש וחצי שנים של זוגיות יציבה. מאז זק נותרה בסטטוס של רווקה, אך לעומתה נראה כי הזמר מתאושש במהרה וכבר נצמד למפורסמת לוהטת אחרת.

מערכת הפורטל חושפת לכם כי, אמש בהופעה של אודיה אזולאי בילו יחד צמודים סנדלר והשורדת ספיר קשתי. השניים נצפו ברקע בעדשת המצלמה בהופעה, ברקע תיעוד של זוג אחר, כשהם צמודים ומחובקים וסנדלר מלטף אותה. התמונות המדוברות עוררו חרושת שמועות בעניין מערכת יחסים חדשה בתעשייה.

לסיום נציין כי אלא שמטעמו של הזמר ממהרים להכחיש וטוענים כי השניים רק חברים טובים ואין ביניהם שום קשר רומנטי. מערכת הפורטל עוברת אל שלב ההוכחות. נספר לכם כי קשתי העלתה תמונה שלה לפני מספר ימים, ומי שהגיב עליה הוא כמובן סנדלר, שכתב לה: "הכלה מאיסטנבול". עוקבת נוספת כתבה לו בתגובה "הכלה של מיכאלה", שהיא כאמור, אמא שלו, ואם זה לא מספיק, גם בר סנדלר, אחות של רועי, הוסיפה בתגובה: "הלוואי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן