לאה שנירר חוגגת ובגדול: מי היה שם ובת כמה היא באמת?!

מערכת פורטל "עומרי חיון" הפעם עם העניין הבא. מי שמוכרת מהריאליטי הנוסטלגי "מעושרות", חגגה את יום הולדתה ה-65 בנוכחות כל החברות הטובות בתעשיית הבידור, והיא עשתה את זה הכי מפואר שיש. כל הפרטים

מערכת הפורטל חושפת לכם כי אשת החגיגות והחיים הטובים, לאה שנירר מחייה מחדש את המונח שהוצמד לה בימי הריאליטי "מעושרות" – פאן לי במקסימום, וציינה יום הולדת 65 בחגיגת נשים חלומית שלא מביישת אף כוכבת הוליוודית. שנירר הזמינה את כל חברותיה הטובות ל-24 שעות חלומיות גדושות בהרפתקאות ופינוקים בצפון הארץ.

הנשים, הגיעו ליעדן באוטובוס ממותג לרגל חגיגות היום הולדת, זכו לארוחת בוקר אותנטית בטבע, המשיכו לסיור סודי בבסיס חיל האוויר, ומשם ללילה מפנק במלון יוקרתי בכנרת. שנירר החליפה ארבעה לוקים שונים באירוע שכלל שלל מסיבות ביניהם מסיבת צהריים עם אלכוהול בשפע, שיעור פילאטיס בשקיעה בהנחיית כלת היום הולדת על רקע נוף הכנרת, ונשף ערב נוצץ, עם הופעה של מאיה בוסקילה וניקי גולדשטיין.

לסיום, נוסיף ונציין כי עוד הגיעו לחגיגות אופירה אסייג, טיטי איינאו, סנדרה רינגלר, שרון אדם אימו של הזמר שרקדה לצלילי הלהיטים של בנהעומר אדם, אורטל עמר, אירית רחמים, פולה בליק וגם הגבר היחיד בחבורה, בעלה צחי שנירר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן