כוכבת "גוף שלישי" – גל מלכה חוגגת יום הולדת ומתפרעת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השחקנית המוכשרת גל מלכה עשתה זאת בענק בשנה האחרונה כשכיכבה בסדרות מצליחות, זכתה בפרס בין לאומי נחשב וקיבלה הכרה בכל בית ישראל, מה שהיו סיבות מצויינות לחגיגת יום הולדת ענקית ורבת משתתפים. ועם מי הגיע יהודה לוי? כל הפרטים

מערכת הפורטל חושבת שזו לחלוטין הייתה השנה של השחקנית גל מלכה, שהרוויחה את כל הסיבות לחגוג את יום ההולדת בענק, גם אם לא מדובר בחגיגות של שנה עגולה. מלכה, שחגגה אמש יום הולדת 29 במסיבה רבת משתתפים נוצצים, עשתה זאת בגדול בשנה הזו וכיכבבה בסדרות מצליחות וזכייה בפרס בין-לאומי נחשק במיוחד, מה שנראה לנו לגמרי סיבות מצוינות לחגוג עד אור הבוקר.

נחשוף לכם כי החגיגות התקיימו אתמול בבר היין "אפריטיבו" של השף גיל חן ולא מעט חברים מהזמן היחסית קצר שיש למלכה בתעשייה הגיעו להרים. בין החוגים היו יהודה לוי, למתעניינים, נטול דנה פרידר. עוד הגיעו, יובל שרף, הילה סעדה, אליאנה תדהר, ריף נאמן וגם ואלרי חמאתי, שהדמיון בינה לבין מלכה בלבל אותנו לא פעם, ויש מצב שהן לגמרי הופרדו בלידתן.

מערכת הפורטל מצפה כבר לחגיגות יום הולדת 30. ועד אז, מאחלת כמובן מזל טוב ענקי ומאחלת שנה פוריה ומוצלחת נוספת לשחקנית. צפו בקטע המלא:

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן