האם נועה קירל באמת תפרוש מאירוויזיון בגללו?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי נחשף צוות הרקדנים של נועה קירל לאירוויזיון. חמשת הרקדנים והרקדניות אשר ירקדו עם נועה קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון 2023 בליברפול. כל הפרטים

כידוע, נועה קירל נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון ע"י וועדה מקצועית שבה עשרה מומחים מעולם התרבות, המוזיקה והטלוויזיה. חברי הוועדה דנו ב-78 שמות של זמרים וזמרות בעלי ניסיון עשיר ומוכח בעמידה מול קהל גדול, תוך בחינת רשימות האומנים המושמעים ביותר בישראל על פי כאן גימל וגלגל"צ, המועמדים לזמר השנה, זמרת השנה והרכב השנה לשנים 2019, 2020 ו-2021.

מערכת הפורטל מזכירה לכם מעט על פועלה של קירל. היא רק בת 21, התפרסמה כבר לפני שבע שנים כשהוציאה את הסינגל הראשון "מדברים". מאז שחררה להיטים נוספים כמו: "פאוץ'", "מיליון דולר", "יהלומים", "טרילילי טרללה" ועוד. הזמרת המצליחה השתתפה בפסטיגלים בין השנים 2019-2021 ובנוסף, השתתפה בתוכנית הטלוויזיה "כפולה" ובסרט הקולנוע "כמעט מפורסמת". ביוני 2020 חתמה קירל על חוזה בחברת התקליטים "אטלנטיק רקורדס" (Atlantic Records), שהוציאו יחד עם הזמרת את השירים "Please Don't Suck", "Bad Little Thing", Thought About That", ולאחרונה את "Gone".

השיר "Unicorn" יבוצע ע"י נועה קירל בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2023 שייערך ב-9 במאי. על בימוי המופע אחראי אביחי חכם ועל הכוריאוגרפיה אמונה מור חממי. כעת נחשפים מיהם הרקדנים שילווה את הזמרת על הבמה בליברפול וינסו להביא יחד עמה את גביע הזכוכית לישראל. הרקדנים הם: עדן שמה, זוהר פיזיצקי, עמית גואטה, ניב אלבז ורפאל בנימין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן