מה באמת קרה בפרשת פריס הילטון? כל האמת נחשפת!

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם על ענייני הניצול בידי המורה בגיל 14, אונס אכזרי בגיל 15, שנתיים של עינויים במוסדות לנוער בעייתי שבהן הוכתה, הורעבה, הופשטה ונכלאה בבידוד ושורת מערכות יחסים מתעללות עם גברים. בראיון חשוף מתמיד, מספרת יורשת המיליונים ונסיכת הריאליטי פריס הילטון על הטראומות הקשות מאחורי דמות הבלונדינית קלת הדעת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת כי פריס הילטון מספרת על החלום הכי גדול שהגשימה בגיל 42 להפוך לאמא ומדוע החליטה לשמור את לידת בנה בסוד. הילטון חשפה ואמרה כי "היחידים שידעו על התינוק שבדרך היו אנשי בית החולים והאם הפונדקאית, שצפתה במהלך ההיריון בפרקים של 'החיים הפשוטים', כדי שהעובר יתרגל לקולה של אמו".

עוד הוסיפה ואמרה כי "זה היה כאילו, 'או מיי גאד, אני אמא', החיים שלי היו כל כך פומביים תמיד, כל כך פרוצים. רציתי שהתינוק שלי ייצא לעולם בלי לסבול מכל הדבר המוזר הזה הזמנתי את אמא שלי אליי, היא ישבה בסלון. החזקתי את פיניקס על הכתף, מכוסה בשמיכה, ואז פשוט התיישבתי. היא הייתה כאילו, מה זה? ואמרתי לה, 'תכירי את הנכד שלך'. והיא אמרה: מה, הוא שלך? התחילה לבכות ואמרה, 'תני לי להחזיק אותו. זה התינוק הכי יפה שראיתי בחיים שלי'. היא פשוט הייתה בדמעות".

לסיום הוסיפה ואמרה "היום אני מרגישה שיש לי מטרה. סוף־סוף, אני המפיקה של השואו. אנשים מבינים אותי עכשיו ואני זוכה לכבוד שמעולם לא קיבלתי בעבר, וזה מרגיש נפלא"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן