נדירים: עדן בן זקן ואייל גולן בביצוע מטורף שאוסר לפספס!

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם הפעם כי רגע אחרי הקריסה שלו בהופעה בהאנגר 11, נודע כי הזמר בדרך לשיתוף פעולה מסקרן נוסף עם עדן בן זקן, כשיתארח במופע העשור שלה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי רגע אחרי הדרמה הגדולה שהתרחשה ביום שני במהלך ההופעה של אייל גולן בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כאשר כשעה בלבד אחרי תחילת המופע, אייל גולן התמוטט על הבמה, קיבל טיפול במקום על ידי מד"א ודודו אהרון החליף אותו להמשך המופע. כעת, נודע כי הוא לא עוצר וכבר סגר לעצמו שיתוף פעולה יוקרתי.

עכשיו, למעלה משנה אחרי שיתוף הפעולה הראשון בין אייל גולן ועדן בן זקן שהביא לעולם את "אלף כוכבים" לצד אירוח של הכוכבת במופע הענק של גולן בבלומפילד עם השיר המשותף, שני הכוכבים במוזיקה הישראלית ישתפו פעולה שוב והפעם בבמה גדולה לא פחות.

לפורטל "עומרי חיון" נודע כי בן זקן עומלת בימים אלה על מופע העשור שלה, שיחתום את הקריירה המרשימה שבנתה בו היא צפויה לארח את גולן. עדיין לא ברור אם שיתוף הפעולה יכלול עוד דואט, אבל כבר ברור שאייל גולן יהיה בהיכל מנורה מבטחים. עוד נציין כי בין היתר, יש תאריך להופעת הפיצוי של אייל גולן לקהל שנאלץ לגלות כי הוא נוטש את הבמה בהאנגר 11 במהלך השבוע האחרון לאחר שחש ברע ונבדק על ידי מד"א מאחורי הקלעים. ערב ל"ג בעומר, ה-8 במאי באותו ההאנגר ממש בנמל תל אביב הוא התאריך שנבחר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן