נקרע הלב! עידו באומגרטן נהרג בתאונה קטלנית ומטלטלת בתאילנד

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי על האירוע נודע למשרד החוץ זמן קצר לאחר התאונה, אך בעקבות קשיים בזיהוי הגופה, הפרטים המלאים התבררו לאחר כיומיים "הוא רכב על אופנוע עם חבר והיתה התנגשת עם משאית. לא ברור מי אשם. החבר שהיה איתו בפוסט טראומה", כך סיפרה האם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בבית משפחת באומגרטן בהרצליה מנסים לעכל את מותו של בנם עידו, חייל משוחרר בן 21, שנהרג בסוף השבוע בתאונת אופנוע בתאילנד. זוהר, אימו של עידו, סיפרה: "היתה תאונה בשבת בערב. הוא היה בצפון תאילנד, טייל שם במשך חודש ותכנן להמשיך לויאטנם ולאוס. הוא רכב על אופנוע עם חבר והיתה התנגשת עם משאית. לא ברור מי אשם. החבר שהיה איתו בפוסט טראומה. לא הצלחנו לדבר איתו. אבא שלו נסע להביא אותו מתאילנד".

האם הוסיפה: "הוא השתחרר בנובמבר מהצבא. הוא היה בסיירת מורן של התותחנים. היה שלוש שנים קרבי. הוא תכנן לחזור ללמוד אחרי הטיול. למד הנדסה. היה תלמיד מצטיין. היה מאוד מוכשר. הוא היה חכם בצורה בלתי רגילה. הוא היה מאוד יצירתי. חשב מחוץ לקופסה".

מערכת הפורטל מציינת עוד כי, השיחה האחרונה בין האם לבנה היתה ביום התאונה. "אני הייתי בלונדון. בבית היו בעלי והבן הקטן. הגיעו שוטרים ממשרד החוץ והודיעו לו. באותו יום דיברנו איתו פעם אחרונה. הוא היה מאושר. סיפר שכיף לו. הוא נשמע ממש מאושר. הוא היה קרן אור. היה לו חיוך מדהים. היה נשמה טובה. היה ילד טוב". עידו הותיר אחריו שני אחים והורים. הוא יובא לקבורה בערב החג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן