הלם בתעשייה: האקסית של בן אל בהריון!

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי מי שהייתה זוגתו של בן אל תבורי במשך מספר חודשים, לפני שדני לוי הגיחה לחייו, בר פרץ, התחתנה מאז עם אחד מחבריו הטובים של אייל גולן וכעת היא חושפת שעברה לידה שקטה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי בר פרץ האקסית של בן אל תבורי לפני שפצח בזוגיות עם דני לוי, התארסה כזכור לפני כשנה לבן זוגה שגיא, חברו הטוב של אייל גולן, וחודשים ספורים לאחר מכן כבר נכנסה להריון ראשון. אמש, חשפה פרץ כי עברה לידה שקטה בחודש השביעי להריונה. פרץ, אשר זכתה לברכות על ההריון המתבשל שיתפה הלילה כאמור את העוקבים באירועים שעברה.

פרץ בחרה לשתף וכתבה כי "אני מוצפת בהרבה שאלות והודעות אם ילדתי, איזה חודש אני, למה אני מתאמנת בהריון וגם הרבה ברכות שמגיע לי מזל טוב. אז לא ילדתי, עברתי לידה שקטה, לידה רגילה רק ללא דופק. בחודש מאוד מתקדם, חודש שביעי, אחת החוויות המטלטלות והקשות בחיי". עוד כתבה "אני מאמינה שכל דבר בחיים לא קורה סתם, בלי סיבה. אני כותבת את זה שאנשים יהיו יותר רגישים לסביבה".

לסיום כתבה כי "אנחנו לא יודעים מה נשים עוברות ומה קורה להן ברחם והאם הן מצליחות להיכנס להריון, ומה עברו לפני שנכנסו להריון, לפעמים שואלים מסקרנות וזה לגיטימי. אני כותבת את זה כדי לעלות מודעות ולקום בבוקר ולהודות על מה שיש, ולהעריך ולכבד את הסובבים שלנו ותעריכו יום שעובר לא חוזר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן