עדן בן זקן במסר לאחר הלידה: "אני בכלל לא מעכלת אבל אני אמא לשניים!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת אתכם כי רק לפני יומיים עדן בן זקן הביאה לעולם את בתה הראשונה, אחות קטנה למישל בן ה-3. כעת, אחרי שהתאוששה מהלידה, בן זקן מציגה תמונה משפחתית מתוקה במיוחד ומודה לשוקי ביטון, בן זוגה. "האהבה הכי גדולה שלי והאבא הכי מדהים בעולם". כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי מספר ימים עברו מאז שמלכת השושנים עדן בן זקן ילדה בת, אחות קטנה למישל המתוק בן השלוש. כשהיא עוד מתרגלת לעובדה שהמשפחה התרחבה בן זקן פרסמה תמונה משפחתית מהפנטת במיוחד, לצדו של שוקי ביטון בן זוגה, בנם מישל והתינוקת הקטנה שהצטרפה למשפחה.

"אני בכלל לא מעכלת אבל אני אמא לשניים", כתבה הזמרת, עוד כתבה ואמרה כי "אין לי מילים לתאר את החוויה המטורפת הזו שנקראת לידה, שהייתה הפעם חזקה ועוצמתית מתמיד. רגע שלא אשכח לעולם" כמו כן, בן זקן, לא שכחה להודות לכל מי שסייעו לה במלאכה, ביניהם כמובן בעלה שוקי: "השותף שלי, האהבה הכי גדולה שלי והאבא הכי מדהים בעולם!".

לסיום, אומנם בן זקן עדיין לא חשפה את השם שהם בחרו להעניק לבתם הקטנטנה, אבל גם לזה אנחנו מחכים בסבלנות – ויודעים שעדן תעשה את זה כמו שהיא רק יודעת. הימורים? אנחנו מנחשים שאלה יהיו שני שמות, בדומה למישל מיכה ביטון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן