כוכבת אהבה חדשה: "כותבים עליי דברים מכוערים, אומרים שאני על הרצף האוטיסטי"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מביאה לידיעתכם כי היא חששה מהפרסום וכמעט ביטלה את השתתפותה בעונה החדשה של אהבה חדשה, אבל בסופו של דבר דניאל לוי התגברה על הפחד ונתנה צ'אנס לאהבה. כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מספרת לכם כי צפתה בתכנית הבוקר, שם התארחה כוכבת הסדרה "אהבה חדשה" דניאל לוי. לוי סיפרה וחשפה כי "אני עורכת דין בחברת סטרטאפ. אני הגעתי לתכנית כי יצאתי בשנים האחרונות עם גברים איכותיים ושווים אבל אף אחד לא נגעתי. הרגשתי שמשהו חסום ולא מרגש אותי" כך, סיפרה לוי.

עוד הוסיפה ואמרה כי "בתכנית הזו יש את חווית ההתמודדות. מגיע גבר, ואז בלתי ניתן "לברוח". הגעתי לתכנית מכוונת מטרה, החלטתי להביא את שיא האותנטיות מבחינתי. אני בת 29, אין לי לחץ למצוא זוגיות, אבל אני כן מרגישה בשלה ואני כן רוצה את זה. האמת שאני כמעט ולא הסכמתי להיכנס כי אני אוהבת את הפרטיות שלי נורא. היה דווקא שיקול לא ללכת עקב הפרסום. בסוף, כן הלכתי".

לסיום אמרה כי, "אני מקבלת המון ביקורות, גם חיוביות אבל גם שליליות. למשל לאחרונה הגיבו לי שאני אוטיסטית. ראשית "אוטיסט" זו לא קללה. אבל בכללי אני סופגת גם ביקורות פחות טובות. מולי בעייני ממש מקסים, הנה המשכנו לשלושה ימים נוספים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן