"אתם יכולתם בקלות לקורא מודעת אבל – ציפי רומנו נמצאה ללא רוח חיים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי אשת היח"צ ציפי רומנו פורחת מבחינת קריירה, אבל בחיים האישיים היא חוותה מכה אחר מכה וכמעט נשבר. כל הפרטים

מערכת הפורטל יודעת כי כולנו הכרנו לראשונה את אשת יחסי הציבור ציפי רומנו כשהשתתפה בסדרת הדוקו-ריאליטי "מחוברים", אבל בתעשייה, ציפי היא אחד השמות המוכרים. באותה תקופה ציפי הייתה נשואה למעצבת האופנה רימה רומנו ולהן שני ילדים משותפים, רומאו (8) וג'וליאן (6). מאז השתיים נפרדו, וב-2020 ציפי הכירה את נועה משש.

השתיים התחתנו וציפו יחד לבתם המשותפת, אך החלום הזה נשבר ונועה עברה לידה שקטה. זמן קצת מאוחר יותר הן נפרדו. פגשנו את ציפי בצילומי קמפיין של קינפיל, מותג הולנדי אקולוגי לטיפוח וניקוי הבית, שאלנו את רומנו האם היה רגע שהיא נשברה בו? "הרבה רגעים. של שבר ותחייה מחדש. אני חייבת להיות מהירה בשביל הילדים, היכולת להישבר לתקופה ארוכה לא הייתה לי, אז זה חיזק אותי".

לאחר מכן, מערכת הפורטל הפנתה את השאלה, איך ממשיכים מהנקודה הלאה? "הראש מורם 'ביג טיים'. עשייה, עבודה כיפית עם שותפים ולקוחות מדהימים. אנחנו ביום צילום ומשיקים את האקדמיה שלי, המשרד שלי פורח. אני בתקופה של התחדשות מאוד גדולה". לסיום, שאלנו ראינו שאת מתקרבת לדת. ספרי קצת "תמיד הייתי מחוברת לדת. אני לומדת קבלה כבר קרוב ל-15 שנה. אני לא דתייה ממש"

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן