הסוף מתקרב? יהודית באומן חושפת: "קארין שוקלת הרבה פחות מ-28 קילו"

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי יהודית באומן, אמה של הדוגמנית שחלתה באנורקסיה העלתה סרטון לרשת שבו סיפרה על ההחלטה לוותר על האשפוזים בבית החולים ולטפל בבתה בכוחות עצמה "הדעיכה מאוד מהירה", הביעה חשש כבד מהמצב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם היום כי יהודית באומן העלתה היום בשעת לילה מאוחרת למדי, סרטון כבן חמש דקות שבמהלכו שיתפה את הגולשים בבחירתה לטפל באופן אישי מביתה הפרטי בבתה קארין באומן, המתמודדת כבר שנים ארוכות עם מחלת האנורקסיה והשלכותיה הקשות.

"תאחלו לי שאני אצליח בגלל שכל האשפוזים לא צלחו לנו, ולא הייתה לנו אפשרות לטוס לחו"ל מפני שלא היה מספיק כסף שהקליניקה הפרטית רצתה, שזה הון, אני לוקחת את המושכות קצת יותר בידיים", עדכנה האם. "הרבה מאוד בעיות שהתפתחו בשל הרזון הקיצוני הזה. זה כבר לא 28 קילו. זה הרבה פחות", ציינה בכאב.

"אני כבר מגיעה למצב שאני רואה את קארין מועדת, נופלת, עם כל הסחרחורות, לא יכולה לעמוד הרבה על הרגליים", תיארה את המצב הרפואי המדאיג. "זה לאט לאט דועך, בדרך כזו שאני בעצמי חטפתי את הפחד, ואני לא מסוגלת לראות את זה", כאבה. "כמו כל אימא שלא מסוגלת לראות את הילד שלה הולך ודועך, והדעיכה הזו היא מאוד מהירה", אמרה והדגישה.

בנוסף, לאחר מכן הוסיפה יהודית דברים גם ברוח מעט לוחמנית יותר. "אני לא מוותרת. לפחות אני עושה את החלק שלי", שיתפה בתחושותיה. "כמה שזה לא נעים שאני באה עם השמנת ומנסה להאכיל, והיא שונאת את זה, אבל אין ברירה. כדי לחיות צריך דלק לגוף", הבהירה. "ההמשך לא יהיה טוב אם היא לא תקשיב לי", קבעה. "אני אוהבת את קארין כל כך. היא כל חיי, כל מה שיש לי כרגע. המטרה היחידה היא שאני רוצה לראות אותה קצת באור אחר, להעלות במשקל, לצאת, לראות חברים", דמיינה באופטימיות.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן