הקהילה הגאה בהפגנת ענק 35 שנה לביטול משכב זכר – נטע ברזילי בפנים!

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי נציגת ישראל לאירוויזיון בדימוס נטע ברזילי בדרך לדואט עם הזמרת קורין אלאל. כל הפרטים

מערכת הפורטל מספרת ומעדכנת אתכם כי הערב מתקיימת מחאה בכיכר הבימה לרגל 35 שנה לביטול האיסור על משכב זכר. מי שיופיעו בין היתר בערב חשוב זה היא הזמרת המוכשרת, בדימוס נציגת מדינתנו בתחרות האירוויזיון (שאף זכתה במקום הראשון כמובון) נטע ברזילי והזמרת הוותיקה קורין אלאל.

השניים, ישתפו בפעם הראשונה פעולה. כל זה עתיד להתרחש כאמור על הבמה באירוע זה. שיתוף פעולה זה יביא איתו גם דואט מיוחד בין שתי הזמרות הענקיות.  נוסיף ונציין עוד כי על פי המארגנים, מטרת העצרת היא להזכיר, במיוחד בימים בהם מדינת ישראל נאבקת על אופיה הדמוקרטי, את החשיבות של ערכי הסובלנות, הליברליות, השוויון והקבלה, המסמלים את מהות המאבק הגאה.

מארגני המחאה מסרו כי "לקהילה הגאה אין זכויות ואין שוויון בלי מערכת משפט עצמאית וחזקה". עוד הוסיפו ואמרו כי "מחובתנו להמשיך להיאבק ולהמשיך לדרוש שוויון תוך שמירה על הפרט. בימים בהם הלהט"בופוביה מתחזקת, הביטחון האישי שלנו יורד ואנחנו במאבק על החברה שלנו, אנחנו כאן כדי להציב אלטרנטיבה. זהו מאבק על צביון החברה שלנו, על הזהות שלנו ועל הערכים שמובילים אותנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן