דרמה! זה המצב הקשה והמטלטל של חנן בן ארי

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם את הדבר המרגש הבא, מבית היוצר של חנן בן ארי. לאחר שנתיים רצופות בהן מכר להופעתו כרטיסים במחירים מוזלים לחיילים, חיילות ובנות שירות. בן ארי, ממשיך את המסורת גם הפעם, לשנה השלישית. כל הפרטים 

חנן בן ארי הוא אחד הזמרים האהובים ביותר במדינה. לא מזמן הוא קטף הישג חדש בקריירה כשנבחר לנציג ו"הפנים" של חברת התעופה הכי ישראלית, אל-על כמובן. כעת, הוא מבצע צעד מרגש נוסף. לפני שלוש שנים בן ארי השיק יוזמה מרגשת, כשהכריז שכרטיסים להופעות יום העצמאות שלו יימכרו ב-50 שקלים עבור חיילים, חיילות ובנות שירות. האמן, מכריז על המשך המסורת בפעם השלישית.

מערכת פורטל "עומרי חיון" נתקלה בפוסט המרגש והמעורר השראה שפרסם בן ארי בחשבון האינסטגרם שלו, המונה למעלה מ-100 אלף עוקבים, בן ארי, החליט לפרסם את הבשורה המבורכת וביקש כי "תייגו דחוף חיילים, חיילות, ושירות לאומי".

לסיום, מערכת הפורטל מספרת לכם כי הופעת יום העצמאות של הזמר, בחסות חברת התעופה אותה הוא מייצג, תיערך ב"האנגר 11", בתל אביב. קופות הכרטיסים כבר נפתחו, והזכאים להנחה כבר יכולים לרכוש כרטיסים מוזלים בהצגת תעודה המאשרת את תפקידם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן