ראשוני: רוקו ריצ'י, בנה של מדונה משתולל בתל אביב

בנם של מדונה וגיא ריצ'י קפץ לביקור בישראל. רוקו, הגיע לאירוע הפותח של שבוע האופנה בת"א. ריצ'י, ניסה לחמוק ממצלמות התקשורת ולשמור על פרופיל נמוך ללא הצלחה. כל הפרטים

בפרסום ראשוני מערכת פורטל "עומרי חיון" מביאה לכם הצצה אל שבוע האופנה קורנית FAC בתל אביב 2023 אשר נפתח הערב בפעם ה-12 באירוע מפואר וסיפק הפתעות רבות. אבל, לא רק על המסלול. הקהל אמנם היה מרוכז בצועדים על הבמה, ביניהם עברי לידר שלבש ״שמלת דמוקרטיה״ כחולה ברוח התקופה.

עוד נספר לכם כי הערב, נערכה תצוגת האופנה של המותג "MOTHER OF ALL" ובחסות סימידונה. כל זה כאמור התרחש במסגרת שבוע האופנה המדובר. כל הנשים שהופיעו מסמלות את העוצמה שיש לנשים ללא גיל, דת ומגדר. המותג הנקרא על שם חווה אימנו, מקדש את כל הנשים באשר הן.

כמו כן, גם זהבה גלאון התהדרה בבגד הנושא את פניהן של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ושל נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ובליהיא לפיד, אשתו של ראש הממשלה בדימוס, יאיר לפיד. מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי ליהיא, עלתה למסלול כשהיא מנופפת בדגל ישראל, אבל מי שתפס את תשומת לב המערכת היה בכלל אורח בינלאומי שישב בקהל רוקו ריצ׳י, בנם של הזמרת מדונה ובעלה לשעבר, הבמאי גיא ריצ'י.

לסיום נוסיף, כי עם תום התצוגה, יצאו ריצ׳י וחבריו מהאולם מלווים בשומר הראש הצמוד אשר פילס מדרכם את כלי התקשורת הרבים שניסו לצלם את האורח מחו"ל. אוו, מדונה. תיעד וצילם בנחישות ונועזות אור גפן 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן