עולם תחתון? כל הפרטים על ההצתה של המכוניות של מאיה אחות של אייל גולן מחוץ לביתו

בהמשך לחשיפת מערכת פורטל "עומרי חיון" אתמול בהקשר דליקת המכוניות  של אחותו של אייל גולן ושל עוזרו האישי, שאול קרדאנה, אשר עלו אתמול באש כשחנו מחוץ לביתו של הזמר ברחובות. אז מה בדיוק קרה שם? כל הפרטים

אז ככה, סרטוני מצלמות האבטחה הועברו למשטרה שמאשרת לנו הערב שפתחה בחקירת האירוע יחד עם חוקרי כיבוי האש. מקורבים מסרו לנו שהדליקה פרצה בגלל שליח אוכל על אופניים שהדליק סיגריה סמוך למכוניות אבל בהמשך העלו אפשרות שמדובר בפירומן סדרתי שגרם אתמול ל״מספר הצתות בעיר רחובות". בבירור שערכנו עם שירותי הכבאות של רחובות נמסר לנו שלהם לא ידוע על הצתות נוספות בעיר – למעט אש שפרצה בשדה גרוטאות בקבוצת שילר.

מקורות שפנו אלינו העלו את האפשרות שמדובר בהצתה מכוונת, על ידי אדם שמחופש לשליח של וולט שהגיע לרחוב בצהרי היום ושהה כמה דקות באיזור אבל התקשה להגיע לרכב המרצדס היוקרתי של גולן. השאלה איך זיהה את הרכבים של האחות והעוזר האישי נשארת ללא מענה ואנשיו של אייל מכחישים לחלוטין אפשרות כזאת. גם אתר החדשות של רחובות לא שלל אפשרות זו כאשר פרסם את הידיעה לאחר הפרסום בפורטל "עומרי חיון"

תגובת ליאם הפקות: "הצטערנו לשמוע על הנזק שנגרם בעקבות שריפה במספר מוקדים בעיר רחובות בתוך שעות ספורות לרבות בשכונת מגוריו של אייל גולן. למרבה המזל לא היו נפגעים בגוף. אנו סומכים על עבודת המשטרה שתאתר את האחראי להצתות ותמצה עמו את מלוא חומרת הדין".

צילום: יוליאן לוינסון לפורטל "עומרי חיון"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן