עידן עמדי: ״אני ליכודניק אבל הרפורמה קשוחה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי עמדי הגיע להפגנה שבה השתתפו כ-300 איש בקריאה לאחדות בעם, על רקע המאבקים ברפורמה המשפטית המתוכננת. "אני מבקש מנבחרי הציבור שלנו, מראש הממשלה ועד אחרון חברי הכנסת, תשאלו את עצמכם מה התפקיד שלכם", הפציר הזמר. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמר עידן עמדי הגיע אמש כמו רבים אחרים להפגנת "הימין האחראי" שארגן שר התקשורת לשעבר יועז הנדל, והביע חשש מהפילוג בעם בעקבות המהפכה המשפטית המתוכננת וקרא לפשרה בין הצדדים בממשלה. "זה לא טבעי לי במיוחד. כולם ייעצו לי לא להגיע לכאן", פתח עמדי את דבריו, "הותקפתי השבוע בעשרות הודעות ונאצות. אמרו או שאני שמאלני בוגד או ימני פאשיסט.

"אני אומר לא למלחמת אחים. כן לפשרה. כן להידברות", הצהיר ולאחר מכן שיתף כי רותם מנסנו, אחד הפצועים בפיגוע הירי בדיזינגוף ביום חמישי בערב, הוא חברו. "בחמישי בערב מחבל התגנב וירה בשלושה חברים שהיו בדרך לחתונה, אחד מהם הוא חבר שלי רותם מנסנו, חבר מהשכונה ובית הספר. כמה שעות אחרי הפיגוע התחילו קולות מחברי הכנסת מימין ומשמאל לקרוא לאחדות. התחילו להיזכר שהאויב שלנו כעת שמח, בניגוד אלינו – הוא לא מבדיל בינינו. האויבים שלנו לא עושים אפליות מטרתם היא אחת שלא נהיה כאן", אמר.

"אני מבקש מנבחרי הציבור שלנו, מראש הממשלה ועד אחרון חברי הכנסת, כל מי שמחשיב עצמו חלק מעם ישראל  תשאלו את עצמכם מה התפקיד שלכם. מי יודע אם לעת כזאת הגעתם למוקדי השפעה", קרא עמדי, והוסיף "וגם אנחנו  כשאנחנו מדברים, כשכותבים משהו ברשת זכרו שלמילים יש משמעות. כל גפרור מדליק פה שנאה שייקח לנו שנים לכבות. אז בואו נדבר, אין חולשה בפשרה בין אחים, הפשרה הזו מאפשרת לבנות בית, מאפשרת לחנך את הילדים שלנו לשוב לאהוב אחד את השני", חתם את דבריו. לסיום, נציין כי בהפגנת הימין נכחו כ-300 איש שקוראים לאחדות בעם, זאת בעוד שבאותה עת מפגינים ברחבי הארץ מאות אלפי אנשים כנגד הרפורמה המשפטית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן