הזוי אבל אמיתי: למה נועה קירל אכלה גבעול של תות

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי כולם בהלם מזה שנועה קירל אכלה את הירוק של התות, אבל היא כנראה ידעה משהו שאתם לא. השאלה היא האם זה בכלל כשר, ומה היא הייתה צריכה לעשות רגע לפני הביס. כל הפרטים

במסגרת עוד טיזר תמים לכאורה לשיר יוניקורן שייצג אותנו באירוויזיון, צילמה את עצמה נועה קירל מזמזמת את השיר תוך כדי שהיא אוכלת תותים.

מערכת הפורטל וחדי העין שצפו בסרטון שוב ושוב, גילו סטייה קולינרית מוזרה ואולי אף מרתיעה, במיוחד עבור שומרי הכשרות: נועה קירל מנשנשת את התותים עם הגביע, כלומר עם החלק הירוק שכולנו חותכים ומרחיקים לפני אכילת התות.

אז האם זה בכלל כשר? הגביע שבבסיס התות מוקף עלים, ושני החלקים אמנם אכילים, אך על פי האתר "כושרות" לייעוץ והכוונה בענייני כשרות, בתות שדה יש בו נגיעות רבה, והחרקים מסתתרים בין הגבשושיות.

לכן, כדי להימנע מאכילת חרקים ולשמור על הלכות הכשרות, חובה להסיר את הראש הירוק עם מעט פרי להשרות את התות במים עם מעט סבון למשך 3 דקות, להוציא את התות ולשפשף בעזרת ספוג רך או מברשת שיניים תחת זרם מים, ואז להשרות פעם נוספת במי סבון חדשים למשך 3 דקות, לשטוף ולשפשף בעזרת ספוג רך או מברשת שיניים תחת זרם מים. רק ניקיון כזה, על פי "כושרות", מכשיר את התות לאכילה.

האם נועה קירל עבדה על כולנו וידעה שהיא עושה את הדבר הנכון והבריא לגוף? משיטוט באתרי בריאות שונים, גילינו שגבעול התות לא רק אכיל, אלא גם בריא מאוד, ואולי אף יותר מהתות עצמו. חוץ מכמות מרשימה של ויטמין C שמחזק את המערכת החיסונית, גבעולי התות מכילים כלורופיל, שגם בריא לעור וגם עוזר בניקוי הגוף מעודפי רעלים.

לסיום, מערכת הפורטל, בריאותית משו, ולכן נחשוף ונחדש לכם כי עלי תות מכילים טאנינים, ביו מולקולות שנקשרות בין היתר לחלבונים ומסייעות למערכת העיכול בהתכווצויות וקלקול קיבה, אך גם מפחיתות תחושות בחילה, נפיחות ושלשולים. את גבעולי ועלי התות אפשר לשתות בשייק או לקצוץ ולחבר לסלט ירקות או פירות. ואם אתם פחות בקטע של לאכול, פשוט חלטו אותם (אחרי שטיפה טובה) והפכו אותם לתה בריא ועתיר ויטמין C. נועה קירל כנראה ידעה מה היא עושה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן