פרסום ראשון: שימי תבורי, ניצל בנס שלא עלה על טיסת הפיגוע במגדל התאומים אשר נגמרה באסון! כל הפרטים בחשיפה המלאה!

ניצל בנס. מערכת פורטל "עומרי חיון" בפרסום בלעדי בנושא שימי תבורי. לאחר שנים, מסתבר כי תבורי ניצל בנס כאשר ביטל טיסה אשר עלייה היה אמור להיות. אותה הטיסה, היא טיסת הפיגוע המחריד במגדל התאומים אשר נגמרה באסון. כל הפרטים בחשיפה המלאה.

בבוקר יום שלישי, 11 בספטמבר 2001, תשעה עשר מחבלים שהשתייכו לארגון הטרור האסלאמיסטי "אל-קאעדה" חטפו ארבעה מטוסי נוסעים. החוטפים הטיסו שניים מהמטוסים, טיסה 175 של יונייטד איירליינס וטיסה 11 של אמריקן איירליינס, וריסקו אותם בכוונה במגדלי התאומים שבמרכז הסחר העולמי שבעיר ניו יורק. הפגיעה במגדל הדרומי הועברה בשידור חי לעיני מיליוני צופים ברחבי העולם, כך גם קריסתם של המגדלים, אשר קרסו בתוך פחות משעתיים. את המטוס השלישי, טיסה 77 של אמריקן איירליינס, ריסקו החוטפים אל תוך בניין הפנטגון בארלינגטון שבווירג'יניה.

היום, נחשף סוד מבית משפחת תבורי. יהודית באומן, בת זוגתו של הזמר המצליח שימי תבורי חושפת ומספרת למערכת פורטל "עומרי חיון" כי "באחד הימים ישבנו לצפות טלויזיה בערוץ הנטפליקס וראינו את הסיפור של 11 ספטמבר עם כל מה שהיה במגדלי התאומים ואז הוא מספר לי תאמיני או לא אני הייתי צריך להיות במטוס שהתפוצץ ובמקרה נכנסה לי הופעה".

באומן, ממשיכה ומספרת את סיפורו של שימי "החלפתי כרטיס עם אדם אחר ליום שאחרי יד האלוהים היתה לא פירסמתי ומי שהיה נוכח וידע זה חבר אודי ז"ל חבר טוב שאישר בפני יהודית שאכן זה נכון היא היתה בהלם מוחלט חשבה שאני צוחק עליה אבל מתוך הכל הבינה באיטלגנטיות שזה אכן באמת היה ככה. היא שאלה אותי האם עשיתי ברכת הגומל. וכן, עשיתי. הלכתי ותרמתי כסף לבית הכנסת. זה ממש היה מפחיד לחשוב שאני זה שהיה צריך לשבת במטוס הזה".

שימי תבורי מסר למערכת הפורטל כי "אני והמזל שיחק לי אלוהים שמר עלי בגדול וזה כי הוא אוהב אותי". יהודית באומן מצידה אמרה כי "בהתחלה חשבתי שהוא צוחק עלי בשנייה טילפן לפני שנתיים לחברו אןדי גמיל זל ושאל ברמקול אודי סיפר אחד על אחד את אותו דבר ואישר שזה אכן נכון ישתבח שמו לעד שניצל ברוך השם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן