הוידוי המטלטל ומצמרר של של רותם סלע שישאיר אתכם בהלם נחשף

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי טאלנטית קשת 12, רותם סלע וחבורתה המהממת שכוללת את גל גדות, נמצאות בימים אלה בחופשה פוטוגנית ומנקרת עיניים באיי סיישל. לצד התמונות שלהן בבגד ים בתוך מים בצבע טורקיז, רותם בחרה לשתף פיסת מידע מפתיעה במיוחד, בזמן שחברותיה נמצאות בתוך המים. כל הפרטים על החשיפה המטלטלת

מערכת הפוטל כבר אינה יכולה להסתיר את אהבתה לדוגמגישה רותם סלע, וכמו בכל עת גם הפעם אנחנו עוקבים אחרי החופשה הפוטוגנית שלה לצד גל גדות, לירון ויצמן, יעל גולדמן פפר ומיטל ויינברג. בזמן שהן נהנות מקוקטיילים משובחים, מים צלולים, חול לבן ושמש מהפנטת, כל זה בבגד ים כמובן, רותם בחרה להעלות סטורי שחושף לא מעט.

כשהיא על חוף הים וחברותיה משתכשכות במים, רותם עשתה סלפי בבגד ים הורס ברמות, חייכה למצלמה בחיוך מעט ערמומי ושיתפה: "אני כבר עשיתי פיפי. רק אומרת". אנחנו לא בטוחים אם הווידוי הזה שלה או שהיא חושפת את מה שחברותיה עושות ברגע בו צולמה התמונה, אבל מה שבטוח הוא שלא משעמם איתה לרגע.

החופשה הפוטוגנית עד מאוד של סלע מגיעה אחרי תקופה אינטנסיבית במיוחד, שכללה צילומים ל"נינג'ה ישראל", השקת הסדרה בכיכובה "גוף שלישי" ועוד מאה ואחד דברים שרותם עושה בו זמנית. ובינתיים כדי להירגע מהווידוי המפתיע הזה, הנה לכם עוד קצת תמונות מהחופשה הפוטוגנית של החבורה בפרופיל הגבוה הזה, ולנו נותר רק להמשיך לקנא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן