איזה אומץ: כתב הדת של חדשות 12 יוצא מהארון "אני אוהב בנים ואוהב את אלוהים"

מרגש: כתב חברת החדשות 12 (ערוץ קשת 12) יאיר שרקי, בפוסט מרגש ומפתיע יוצא הערב (שלישי) מהארון. מערכת פורטל "עומרי חיון" עם כל הפרטים

יאיר שרקי, כתב לענייני דתות של חברת החדשות בערוץ 12 (קשת 12) בחר עיתוי מושלם ליציאה מהארון. הערב הכתב הוותיק והמוכשר מפרסם פוסט מרגש בו הוא כותב ומשתף כי "אני אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא וזה לא סותר וגם לא חדש".

שרקי, מוסיף עוד ומציין כי "אני אותו אדם בדיוק כמו שהייתי רק שעכשיו לא רק אני יודע, אלא גם אתם. זאת לא אופנה ולא טרנד ולא הצהרה פוליטית", כותב שרקי. "זה פשוט אני. לא יודע אם הייתי קורא לזה זהות. פשוט עוד דבר מה שהוא חלק ממי שאני וממי שהייתי מיום שעמדתי על דעתי".

שרקי ממשיך ומפרט עוד "בישיבה, במשפחה, בעבודה. הקהילה שלי היא עדיין הקהילה הדתית. זה השבט שלי, זה המשפחה והחברים שלי. אלו האמונות שלי. הן לא השתנו, אבל כן התעצבו לאורך השנים לצד הספק. ומתוך הדחק הזה, שמכריח מבט אחר על אמונה ועל אמת ועל מורכבות".

כאן המקום לציין ולהזכיר שבחודש ספטמבר שרקי העלה תמונה לחשבונות שלו ברשתות החברתיות שבה הוא מופיע בלי הפאות שהפכו לסימן ההיכר שלו. שרקי (29) למד במוסדות של הציונות הדתית ולאחר מכן התגייס לגלי צה"ל, עם שחרורו החל לעבוד ככתב הדתות של חברת החדשות (ערוץ 2 לשעבר).

מנהג גידול הפאות מגיע במקור מהאיסור ההלכתי לגלח בסכין את השיער בצד הראש. היהודים החרדים בעדות רבות נהגו לגדל את הפאות ולסלסלם לאורך הלחי, צורת סידור זו של הפאות שימשה גם קריקטורות רבות שהציגו את היהודים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן