אמא של רותם סלע חושפת לראשונה את הסוד המשפחתי

כידוע, היום, תעלה לאוויר הסדרה החדשה "גוף שלישי" בה מככבת באחד מן התפקידים הראשיים סלע הבת. דווקא עכשיו, בתקופה כה נהדרת של בתה רותם החליטה אמה, ליאורה סלע, לחשוף את הפרט המשפחתי המטלטל הבא. פורטל "עומרי חיון" מביא את כל הפרטים

רק אתמול רותם סלע הצליחה להפתיע את כולנו כאשר חשפה ואמרה מה לדעתה האזור שהכי מושך נשים בגבר "אתם יודעים שזה מה שבנות נמשכות אליו? קו לסת אגרסיבי. תדעו לכם, בנות נגמרות מזה". ומה אמורים לעשות הגברים אשר לא התברכו בקו לסת ארסיבי? התשובות ככול הנראה נמצאות דווקא אולי אצל אמה, ליאורה, וכפי שניתן להסיק, לכאורה, מדובר אולי בניתוחון פלסטי?

כיאה לאמא של אחת מן הכוכבות המובילות בביצה, למי שלא הספיק להבין אז מדובר ברותם סלע. החליטה ליאורה האם להגיע אל השקת מוצר קוסמטי להרמת גבות וסנטר ולמיצוק עור הפנים מבית חברת SOFWAVE.

אז האירוע החל בקוקטייל ומינגלינג חגיגי, ולאחר מכן, יודעי דבר מספרים למערכת פורטל "עומרי חיון" כי ליאורה שוחחה עם האורחים במקום ובצדק מוחלט התגאתה בבתה היפיפייה רותם סלע. בנוסף, דיברה, סיפרה ועשתה פרוומושן וקד"מ לסדרה המדוברת "גוף שלישי" אשר תעלה היום לאוויר בערוץ קשת 12. פייר? גם אנחנו היינו הולכים ומפזרים מחמאות לכל עבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן