סוגרת חשבון: אנה זק נכנסת חזק באקס סנדלר

לאחר השיר של האקס סנדלר, האם אנה זק בדרך לסגור חשבון עם האקס? למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי הזמרת אנה זק עובדת כבר על השיר הבא שלה, "בסטי". על ההפקה אמונים הצמד דולי ופן, ומי הברון אשר הולך לממן את כל החגיגה? כל הפרטים

השיר הבא של אנה זק. אחרי הפרידה המתוקשרת בין זק ורועי סנדלר, לפורטל "עומרי חיון" נודע כי זק כבר עובדת על השיר הבא שלה. בזמן שהיא נופשת בתאילנד, מקורבים יודעי דבר המעורים בפרטים חושפים הבוקר בפנינו כי השיר נקרא "בסטי".

טרם הצלחנו לאשר שהשיר יזכה לקליפ, אבל מאחר ורשת הגלידריות "גולדה" בבעלותו של עדי אביטל, היא נותנת החסות הרשמית של השיר, סביר להניח שיהיו צילומים לקליפ. מותג הגלידות הישראלי היה זה שמימן בעבר את הקליפ הראשון שהפך ללהיט של זק, "לך לישון" ומדובר בשיתוף הפעולה השני שלהם יחד. אחריו היא שחררה את "מי זאת" עליו עבדה יחד עם יובל מעין, רון ביטון, אור בנברוך ושירה מרגלית.

כעת, חובת ההוכחה על הזמרת המוכשרת, זאת לאחר שהצליחה להביא אל העולם שני להיטי ענק, אבל אז הוציאה את "מה נשאר לי ממך" עם אביב גפן, שלא זכה להצלחה רבה ואף נשכח. בדצמבר האחרון חשפנו שהשיר הוצע בהתחלה לאלה לי שוויתרה עליו עליו, מה שגרם לגפן לפנות אל אנה זק.

סנדלר מצדו, שחרר לאחרונה את "שמועות" בטיימינג די תואם לפרידה. הוא קיבל ביקורות רבות על השיר, שכולל את השורות "את לבושה פחות אבל יוצאת יותר אכלת סרטים עלי עכשיו על אחד אחר" ו"מה עשית מהומה מה תחזרי למאמא כל הדברים שלך בדלת". לאחר שהטריק היחצ"ני התפוצץ לו בפרצוף חשף כי השיר הוקלט בכלל לפני יותר מחצי שנה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן