עוז זהבי: "לאשתי היה ממש קשה לראות אותי עושה את זה עם גבר"

צילומי הסדרה "העיר הטובה", עוררו אצל עוז זהבי את החשק המיני ועכשיו הוא מדבר על זה: "אשתי אומרת לי 'מה אתה מובך? עכשיו אתה מובך אז גם אני מובכת'. אבל זה קשה".

השחקן עוז זהבי התראיין ודיבר על הסצנה המדוברת שלו בסדרה החדשה שהוא מככב בה. בסצינה והא מתנשק עם גבר ועל כך אמר: "כשאתה מצלם סדרה אתה לא תמיד חושב על זה שכל העולם יראה את זה. אתה במין רגע שהוא סופר אינטימי, יש שקט על הסט והכל רגוע. ואז פתאום מישהו אומר 'עוז זהבי ראיתי אותך ערום, אה?"'.

עוד אמר: "להוציא סדרה זה כיף גדול. אני מקבל תגובות מדהימות באינסטגרם ממחנכים, אנשים מהקהילה, אנשים בארון, אנשים שיצאו מהארון ואמרו 'אתה מספר את הסיפור שלי'. אני מקבל תגובות שמחממות לי את הלב. מצד שני יש גם איזשהו עול שכולם רואים את זה. השידור של הסדרה זה דבר מרים אבל זה גם מסריט".

על הקריירה: "היום הרבה יותר נוח לי במקום שבו אני נמצא, כאילו התבגרתי אליו. כשהייתי צעיר יותר עדיין לא הבנתי איך אני מתמקם במקום שבו צריך להיות רשמי או לשמח אנשים. הייתי במקום דווקא צנוע של כאילו 'מה אתם רוצים שאני אצלם לכם וידיאו?'. זה יצא קצת יהיר. אני מקבל ים אהבה ומוקיר על זה תודה כל הזמן. אני ממש מבין את זה שאנשים מבקשים ממני תמונה או וידיאו. הם בעצם אומרים לי 'אחי אני אוהב אותך'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן