חיים אתגר חושף את האמת על עולם הבידור התקשורת והטלוויזיה!

לפני שהפך למנחה מבוקש ב"קשת 12" עבר חיים אתגר חיים לא קלים בתעשייה הקשה – לקראת הפסח, המגיש הוותיק העלה פוסט חושפני: "אף אחד לא האמין בי. התחלתי לחשוב על עשייה חיובית"

אשתו של חיים אתגר מספרת על החיים לצד העבודה הקשה של בעלה בלצוד רמאים ומתחזים. העבודה באה הביתה שבאחד הפעמים קיבל חיים אתגר איומים על חייו ואף נסיון אלימות דרמטי. בתעשייה אף נפוצו שמועות שספרו שאשתו של חיים נמצאת בבית החולים איתו ושהוא במצב קשה. כמובן שהכל רק שמועות. חיים הוא אחד המגישים הבולטים בקשת, אתגר נמצא בפסגת הקריירה שלו. לקראת הפסח, הוא כתב פוסט בו התייחס חייו האישיים והמקצועיים והדרך שעבר בשנים האחרונות. הוא מדבר על המסלול של החיים שלו ואפילו נותן עצות לאנשי תקשורת צעירים.

אתגר אמר: "לחג הפסח יש משמעותיות ורבדים כמעט אינסופיים. אני אוהב במיוחד את הניקיון שנלווה לחג-המעשי והסימלי. נפטרים מחמץ וגם מתכונות שליליות. מחשבות מעיקות, כעסים מכלים וגאוות מיותרות מושלכות לאש ויוצאים לדרך חדשה וטובה יותר שבקצה שלה פריחה וצמיחה. אספר לכם משהו על עצמי שכמעט ולא דיברתי עליו. לפני קצת יותר מעשר שנים הקריירה שלי הייתה מאחורי".

עוד טען: "הייתי גמור. לא היה לי מקום עבודה יציב, לא היו אפשרויות ואף אחד לא האמין בי. שום תכנית או זכיין לא נתנו הזדמנות. אפילו סוכנים ומפיקים סירבו לקבל אותי. בשלב מסוים הם פשוט לא ענו לי לטלפון. מחייג לאנשים ואף אחד לא משיב. אתם לא יודעים כמה זה מייאש ומדכא. בתוך תוכי ידעתי שיש לי מה לתרום ולתת, אבל שום דבר לא קרה. גם משפחה משלי לא הייתה באופק. אין זוגיות יציבה ואין ילדים. בגיל שלושים פלוס פלוס הייתי נטול עתיד".

אתגר אמר: "ואז קיבלתי החלטה. בשלב מסויים שמתי את הכל בצד. את הסירובים, המרמור והתסכול. התחלתי לחשוב על עשייה חיובית, להאבק ובעיקר להאמין בעצמי. זה נשמע כמו קלישאה, אבל כך היה. קברתי קולות של פקפוק עצמי וחיצוני. אני ממש זוכר את הנקודה הזו. השינוי הזה הוא אחד הדברים הכי קשים שעשיתי בחיים. קל להתייאש, להשבר ולהאמין שלא תצליח ושלא תעלה על הדרך הנכונה".

לסיום המליץ לעוקביו: "אם אתם שקועים עמוק בתוך מקום רע, קחו את הרגע הזה, החג הזה, נקו הכל וצאו לחופשי. זה נשמע מחופף וקלישאתי אבל אני מאמין בזה ולפעמים רגע כזה ואפילו קריאה של פוסט כזה עושים את ההבדל. לכן אני משתף וכותב אותו. אל תוותרו. על חלומות מקצועיים, משפחה ואהבה. הערב הזה-הזמן טוב מתמיד. תהנו עם המשפחה ואחרי זה תרימו את עצמכם לגבהים שתמיד חלמתם עליהם. חג שמח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן