עמליה דואק ילדה בן אבל הניתוח הסתבך מאד! – מה מצבה האמיתי של עמליה?

הכתבת לענייני כלכלה עמליה דואק חשפת בפוסט שהיא ילדה בן. על הלידה המרגשת היא שיתפה בחשבון האינטסגרם שלה, עם תמונה של ידה אוחזת את יד בנה התינוק.

לפני כמה חודשים עמליה דואק עברה דימום במהלך ההיריון והסבירה את החשיבות למודעות לכך. כעת היא אחרי הצרות אחרי שילדה על הלידה המרגשת היא שיתפה בחשבון האינטסגרם שלה, עם תמונה של ידה אוחזת את יד בנה התינוק. וכתבה: "ברוך הבא לעולם ילד שלנו".

אדווה דדון, חברה טובה ועמיתה לעבודה של דואק בירכה את ההורים הנרגשים וכתבה להם: "מזל טוב אהובים, תהנו מהפלא. טיפ ראשון הוא לא להקשיב לטיפים". בפוסט חשוב שהיא העלתה היא כתבה: "כשהתקשרו אלי מהמערכת ושאלו אם הויזה שלי בתוקף כי צריך לנסוע עם הפמליה של ראש הממשלה לבית הלבן, לא היססתי. כמה ימים לפני כן, גיליתי שאני בהריון. הייתי הכי נחושה שרק אפשר להוכיח לעצמי ולעולם שהקריירה לא תיפגע, ושאני יכולה להמשיך כרגיל".

עוד כתבה: "הפלות הן דבר מאוד שכיח בשליש הראשון של ההריון. מיד חשבתי על התרחיש הכי קיצוני. שזהו זה. אני עוברת הפלה. וזה קורה כשאני לבד, הכי רחוק שאפשר מהבית. התקשרתי לרופא שלי בארץ. הוא ניסה להבין – כמה, מתי, מה אני מרגישה. ואני, שהדחקתי הצידה את מה שהגוף שלי אותת לי כל היום, ניסיתי לענות ולהסביר תוך כדי דמעות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן