אמא של אנה ארונוב מ"רוקדים עם כוכבים" נחשפת וחושפת הכלללל!!!

אנה ארונה הכוכבת של רוקדים עם כוכבים העלתה פוסט לאינסטגרם, שבו היא נראית עם אמא שלה שבאה בפעם הראשונה לראות אותה מככבת בצוות השיפוט – זה קרה כמובן בגמר

במהלך הפוסט היפה זכתה אנה להמון תגובות חיוביות ומפרגנות על כך שאמא שלה נחשפה לראשונה. היא הגעיה לאולפן הצילומים ונראה כי ההתרגשות הייתה רבה אצלאמא שלה. לאחר מכן אנה פירטה את השוני בין שני ההורים, אך עד כמה שניהם עוברים תהליך בעצמם.

היא כתבה: "אבא זה לא אמא במובן הכי חיובי של המילה. אבא זה לא אמא כי אמא תשעה חודשים מרגישה שהיא מוותרת, שקשה לה, שיש לה חשקים, צרבות, גזים, חוסר שינה, שינוים בגוף שמותר לה כרגע הכל ולאבא אסור להתבכיין על כלום כי הוא לא אמא אבל בתכלס גם הוא בן אדם ולא פשוט לו לפעמים, במיוחד כשאמא מקטרת ומותר שיהיה לו קשה לפעמים גם אם הוא לא בהיריון".

עוד הוסיפה: "אבא זה לא אמא כי היא עוברת לידה אבל יוצאת מפלצת (מדברת רק מתוך ניסיון אישי:)) מפוצצת הורמונים, חסרת היגיון וביטחון, מלאת רגשות אשם אבל אבא חייב להכיל את הכל. אסור לו לענות ולהתווכח. כי אמא עברה לידה והבכי זה בכלל לא היא זה ההורמונים ורצון להיות מושלמת. אבל ת'כלס מותר לו כי גם לו נולד ילד וגם לו לא פשוט".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן