סערה בערוץ 12! התוכנית "רוקדים עם כוכבים" יורדת מהמסך ולא תשוב לשדר

רשת דיסני הודיעה כי שתי העונות הבאות של הגרסה האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים" ישודרו בשירות הסטרימינג שלה ולמעשה יעזבו את רשת ABC – מה זה אומר לגבי ישראל?

חברת דיסני החליטה לשדר את שתי העונות הבאות של "רוקדים עם כוכבים" ישירות בשירות הסטרימינג שלה, דיסני+. למעשה התכנית הגדולה תעזוב את רשת ABC. קארים דניאל, נשיא חטיבת הפצת המדיה והבידור של דיסני, דיבר בנושא ולא השאיר מקום לספק אצל הצופים הנרגשים.

הוא אמר: "רוקדים עם כוכבים' בידרה מעריצים במשך 16 שנים ב-ABC, ואנו נרגשים להביא את התוכנית האהובה הזו באופן בלעדי לדיסני+ כתוכנית הראשונה של הפלטפורמה שתשודר בשידור חי. המשיכה של התוכנית עבור קהל רחב, יחד עם הפופולאריות המדהימה של פרקי התחרות המרוכזים בדמויות של דיסני, הופכות את דיסני+ לבית המושלם עבור 'רוקדים עם כוכבים' בעודו ממשיך להרחיב את קהל היעד שלנו".

בראש העמוד הראשי של דיסני תוכלו לראות את החלוקה לכל המותגים שדיסני פיתחה או רכשה במהלך השנים: דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג’יאוגרפיק (מעבר על כל אחד מהם גם מלווה באנימציה חמודה של אותו המותג). כמו בנטפליקס, תוכלו להוסיף כותרים לרשימת צפיה, לחפש אותם על פי שם או דמויות וז’אנר, ואפילו אפשר לדלג על פתיחים של סדרות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן