דרמה! מחבל חטף את מאיה בוסקילה פרץ לה לבית ומאיים לרצוח אותה

מאיה בוסקילה תוקפת את ח"כ לסקי ממרצ שלא גינתה את הפיגוע הקשה בתל אביב: "בגלל אנשים כמוך, הם יוצאים לפגע ולרצוח צעירים" היא כתבה לה ברשת ועוררה סערה

בעקבות ראיון שנתנה ח"כ גבי לסקי ממרצ בכאן ב' היא במהלך הראיון הודתה כי תומכת בתשלום של אבו מאזן למשפחות המחבלים: ״צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה. אני יודעת שלאנשים קשה לקבל את זה אבל זו האמת״. הסערה סביב הדברים שאמרה ח"כ ממרצ, גבי לסקי אחרי הפיגוע בו נרצחו שלושה צעירים הרגיזה את בוסקילה.

הזמרת כתבה לה: "גברתי הלא נכבדת! האם את מודעת לזה שבגלל אנשים כמוך, הם יוצאים לפגע ולרצוח צעירים תמימים שיצאו לבלות? כי את רוצה לתת למשפחות שלהם כסף, אז הם מעדיפים לצאת למרחץ דמים כי הם ידועים שיש אחת כמוך שתדאג למשפחות שלהם? אולי… ואני אומרת בדגש על האולי… התכוונת לזה שאת חושבת שאם יהיה להם כסף הם לא יצאו לרצוח ולהיכנס למעגל המפגעים?".

עוד כתבה: "את באמת חיה בעולם אוטופי את וכל הקואליציה שמאשרת את השגעון הזה? אני לא מאחלת לך להיות פעם חלק מהמשפחות שקוברות את ילדיהם מחר. בטוח שאם היית שם, לא היית מציעה לתת כסף למי שפגע בילדייך. את צריכה לחזור בך, לבקש סליחה,לומר שלא הבנת מה אמרת בכלל ושהיית בהשפעת תרופות קשות כשאמרת זאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן