בגלל הביקורת על סיקור הפיגוע? כתב החדשות 12 נכנס לעימות מזעזע

אורי איזק, כתב חדשות 12 העלה פוסט בו יצא נגד כתבת הארץ שני ליטמן, במענה לביקורת הטלוויזיה שפורסמה בעיתון הארץ אתמול בבוקר. אורי איזק שנמלט מההפגזות באוקראינה זועם

כתב חדשו ת 12 אורי אזיק לא ממש התחבר לביקורת הטלוויזיה שנכתבה הבוקר בעיתון "הארץ" על ידי שני ליטמן על הסיקור הטלוויזיוני של המלחמה. אז הוא כתב לה תגובה. איך? הוא העלה פוסט בו יצא נגד כתבת הארץ שני ליטמן, במענה לביקורת הטלוויזיה שפורסמה בעיתון הארץ אתמול בבוקר ממש אחרי שנמלט מההפגזות באוקראינה.

הוא כתב: "הבוקר התפרסמה ביקורת טלויזיה עניינית ביותר של שני ליטמן בהארץ, שעסקה בסיקור הטלויזיוני של המלחמה באוקראינה אמש, בערוצים 12 ו-11. ליטמן כתבה בציניות ממקום מושבה בארץ על כך שזוועות המלחמה באוקראינה כבר לא פותחות מהדורות "בטענה שזה כבר לא מעניין את הציבור, או שזה יורד מסדר היום, או תירוץ אחר שמסמן את העובדה שאנחנו לא באמת מסקרים את מה שחשוב וצריך אלא נגררים אחרי החשק של ההמון. כאילו הכל הוא תכנית ריאליטי אחת גדולה וכולם מצביעים באסמסים".

עוד ציין: "עשן סמיך של ג'וינט וודאי היתמר מעל אצבעותיה העדינות המקלידות בשעת לילה בחצר ביתה בתל אביב או ביפו, שעה שכתבה שהסיבה שכאן 11 פתחו עם תיעוד הזוועות בבוצ'ה היא ההישג העיתונאי של גרינברג, העיתונאית הישראלית היחידה שהגיעה ותיעדה את קברי האחים ואת גופות האזרחים, ולא העובדה שמדובר באירוע שצריך להטריד את כל אזרחי העולם ולגמד כל אירוע חדשותי אחר".

לסיכום כתב: '"ליטמן היא כנראה אזרחית העולם, ולכן היא משתמשת בטרמינולוגיה אווילית שכזאת. אני לא מכיר את ליטמן, אבל למי שבויקיפידה טוענים שהיא בוגרת תלמה ילין, שלמדה פילוסופיה והיסטוריה בתל אביב, שקפצה לתקופת לימודים בפריז ושעשתה שירות משמעותי במחלקת החדשות של גלי צה"ל, קשה להבין שלאזרחי ישראל, שהם קודם כל אזרחי ישראל ורק לאחר מכן אזרחי העולם, יש בשבוע וחצי האחרונים צרות משלהם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן