סערה בערוץ 13! בגלל רמאות שפספסתם בגמר – ג'קי אזולאי תקח את המיליון מאלה אייבינדר?

האם היתה רמאות בגמר הישרדות? גולשת טעונת שהחבל של אלה היה חתוך קצת ושל גיקי לא. כמו כן בסרטון אחר שרץ רואים את אלה מורחת משהו על החבל כשלמעשה מרחה מגנזיום. בהפקת התוכנית שוקלים לשלול מאלה את הפרס הגדול

האם היה רמאות בגמר "הישרדות" ? כל הפרטים בכתבה! לאחר עונה ארוכה, הישרדות הגיעה לסיומה כאשר לראשונה בהיסטוריית המשחק בישראל, הגמר כלל נשים בלבד אבל האם היתה רמאות בגמר הישרדות? גולשת טעונת שהחבל של אלה היה חתוך קצת ושל גיקי לא. האמנם?

אם לא די בכך, בסרטון אחר שרץ ממשימת האש שהתרחשה אחרי התיקו עם ג'קי רואים את אלה מורחת מגנזיום על החבל בהצעתו של השורד דן דן. בשעות האחרונות הגיבו אנשי רשת 13 שהנושא בבדיקה ויש סיכוי שאלה תפסיד את המיליון. חודשים רבים חיכו לזה חובבי וצופי התוכנית, ואחרי עונה ארוכה במיוחד, ששודרה וזכתה לאחוזי רייטינג נמוכים, הגמר הגדול של הישרדות VIP הגיע. לראשונה בהיסטוריית המשחק בישראל, גמר של נשים בלבד.

שימו לב לתמונה של החבל המורח והסרטון המדובר של גולשת שטוענת שהחבל של אלה היה קרוע יותר משל ג'קי. בתום גמר מותח במיוחד – אלה אייבינדר היא הזוכה בהישרדות VIP. היא ניצחה את ג׳קי אזולאי במבחן האש, לאחר ששתיהן זכו לארבעה קולות כל אחת מהמושבעים ואל המקום השלישי הגיעה אודליה סויסה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן