דרמה בפייסבוק: "הזמר צביקה פיק מת בטיפול נמרץ בבית החולים בגיל 70"

שוב שמועות קשות ורעות על מותו של צביקה פיק באתר "פייסבוק" – יש לציין שהוא אכן מאושפז בבית חולים אבל לא מת. השמועות על מותו של צביקה פיק מסעירות את הרשת, בדיוק שלוש שנים וחצי לאחר האירוע המוחי שעבר, הוא שוב נאלץ להתמודד עם גל שמועות.

בעמוד הפייסבוק המצליח לחיפוש דירות בעיר תל אביב פורסם פוסט שעורר בהלה גדולה בו נכתב שהזמר והיוצר צביקה פיק מת בטיפול נמרץ. אז מה האמת? בדקנו את הפרטים ומדובר בשמועה שקרית בלבד. מצבו של פיק בסדר והוא עדין בבית החולים בימים אלו. כזכור, לפני שנה וחצי נאמר שהוא עבר התקף ואושפז במצב קשה בבית החולים לווינשטיין. מנהל יחסי הציבור שלו מסר שמדובר בשמועה שקרית והכל תקין.

שלוש שנים וחצי לאחר האירוע המוחי שעבר, צביקה פיק סיים את דרכו לשיקום מלא ולפני הקורונה אף ביצע צעד נוסף לקראת החזרה לשגרה, הוא התייצב על סט הצילומים לקראת ראיון חדש. הזמר המהולל ממשיך לנסות ולחזור לשגרת הפעילות שלו – שעל פי שמועות כוללת בין היתר גם השתתפות במופעי חנוכה והחגים הקרובים. אבל בשבוע שעבר פיק התאשפז בבית חולים ונסיבות כרגע סודיות.

כזכור, צביקה פיק עבר אירוע מוחי ואיבד את יכולות הדיבור והתנועה. במשך חודשים הוא תיקשר עם בני משפחתו רק באמצעות דפים ובמסגרת תהליך שיקום מפרך למד לדבר מחדש. בריאיון ראשון הוא דיבר בין היתר על הקושי בבגידת הגוף, על ההתמודדות עם החיים שהשתנו ועל רגעי חוסר האונים. בקרבתו רק מקווים שהוא יישאר בריא וישמור על עצמו, פחות מענין אותם אם הוא יחזור לבמה ולמשחק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן