נשבר לי הלב! שמעתם מה קרה לילד הקטן של אייל גולן? יאן הקטן?

אייל גולן והבן יאן גולן העלו וידאו בשבת בבוקר בו נראה יאן מעדכן את גולן על שחקני כדורסל והמעברים שלהם בליגת הכדורסל הטובה בעולם – צפו בקטע ולא תאמינו איזה ידע מרשים

יאן גולן עשה רושם שהוא מבין בספורט ובוידאו שעלה בשבת עם איל גולן הוא נראה מעדכן אותו בכל השינויים שנעשו לאחרונה בנבא. בין היתר אייל גולן והבן יאן גולן העלו וידאו בשבת בבוקר בו נראה יאן מעדכן את גולן על שחקני כדורסל והמעברים שלהם בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

צפו בקטע ולא תאמינו איזה ידע מרשים יש לו כמו למשל זה שלוס אנג'לס לייקרס חשבה שהיא בנתה הקיץ סגל נוצץ. אלופת 2020 צירפה את לברון ג'יימס ואנתוני דייויס את ראסל ווסטברוק, כרמלו אנתוני, דווייט הווארד ונוספים, אך חודשיים לתוך העונה לכולם ברור כי הסגל מבוגר מדי ודורש רענון.

שינוי ראשון שהתבצע בסגל התרחש כאשר הלייקרס שלחו בטרייד לקליבלנד קאבלירס את הרכז הוותיק שזכה עם הקבוצה באליפות האחרונה שלה, רייג'ון רונדו. מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא דנזל ולנטיין, אך הוא ככל הנראה ייחתך על ידי הקבוצה כדי לפנות מקום בסגל. על פי דיווח של אדריאן ווג'נרובסקי, רונדו מצפה להזדמנות לקבל דקות משמעותיות בקבוצה שנמצאת בעלייה והיה בעד העסקה מאז נודע לו כי יש אפשרות לבצע אותה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן