הלם הלם הלם! שופט "רוקדים עם כוכבים" – דוד דביר יוצא מהארון בגיל 70

יוצא מהארון בגיל 70 או לא? למרות השמועות הרבות בתעשיה דוד דביר לא הומו. בראיון מיוחד הוא מדבר על הקשיים: "עד היום משייכים אותי לקהילה, בטוחים שאני גיי ושאני רק לא יודע את זה. בסדר, שיחשבו ככה".

שמתם לב שדוד דביר נעלם? אחרי השמועות במשך שנים שהוא הומו – דויד דביר נחשף ובקראיון למאקו אמר: "אני זוכר שכשהייתי רקדן היה כתב, עיתונאי של מחול, הוא נורא התאהב בי, משהו קשה. הוא היה מתקשר אליי ומנסה ליצור קשר והייתי אומר לו 'אני לא שם, תניח, יש לי משפחה, יש לי שתי בנות, זה לא מתאים'. הוא נורא התעצבן או נפגע והוא כתב עלי שאני קרח נורווגי, שאני רוקד כמו פסל מקרח. כאילו אני אדם קר נורא, לא מביע רגשות".

עוד אמר: "הרבה ניסו, עד היום משייכים אותי לקהילה, בטוחים שאני גיי ושאני רק לא יודע את זה. בסדר, שיחשבו ככה. בהופעות בחו"ל היו מחכים לי מאחורי הקלעים, מציעים לי לבוא לבלות ואני לקחתי יו טרן, הביתה דחוף. אני לא שם, אז שיחשבו. ממש לא מפריע לי, להפך. זה מחמיא לי".

שבועות ארוכים עברו מאז שדוד דביר הודח מ"הישרדות" אבל אף אחד מצופי העונה שעברה של הריאליטי לא שכח שגם בתור השורד הכי מבוגר על האי, דביר ידע להילחם על המקום שלו. במהלך לא מעט משימות ומסביב למדורת השבט, דוד חשף את הטיפולים שהוא עובר על מנת לתחזק את הלוק שלו ואף הפציר בלא מעט שורדים אחרים לנסות גם. עוד הוסיף דביר שמקפיד על טיפולי בוטוקס בפניו, כי הוא שוקל כעת לעבור לטיפולים בצווארו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן