שלומית מלכה מרוסקת! יהודה לוי יוצא עם אדווה דדון ויש תמונות שלהם מתנשקים!

גאווה ישראלית: יהודה לוי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל הצרפתי "סיריס מאניה" – והשחקנית שירה האס, ששפטה, העניקה לו את הפרס. כל הכבוד לשניים שייצגו את ישראל

בפסטיבל הצרפתי "סיריס מאניה" יהודה לוי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר כאשר השחקנית שירה האס העניקה לו את הפרס. בנאום זכייתו אמר לוי על הבמה כי הוא נרגש מאוד: "תודה שהערכתם את העבודה שלי ואת התוכן הישראלי בכלל. להיות חלק מהפרויקט העדין הזה לימד אותי שכמה שהחיים עשויים להיות קשים – חסד עדיין קיים. היצירה הזאת מראה מה קורה כשאמנות ופילוסופיה נפגשים, וכשאמנות פוגשת את שפת הלב. זה מזכיר לנו שלא משנה כמה אש החיים תשרוף אותך – היא גם מספקת אור, אהבה וחום כשהלב פתוח לקבל אותם".

כאמור, בסדרה יהודה לוי נוהג להיות "רב של נשים", מה שמעיב על קבלתו על ידי הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד.

בעקבות המפגש החיים של שניהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. מערכת יחסים מורכבת ועמוקה נוצרת בין החסידה הצעירה לנתן, בן ה-35 שנשוי ואב לנער בן 18. פייגי גדלה עם אם חד הורית פגועת נפש ובלתי צפויה (נועה קולר) שמאוימת מהקשר הדק שנרקם בין השניים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן