קובי פרץ משחזר את רגעי האימה: "אשתי והתינוקת כמעט מתו בלידה, אני מרוסק"

אשתו של קובי פרץ, ענבל פרץ, עברה משבר אחרי משבר במהלך שנות הנישואים שלה לזמר קובי פרץ. אם לא די בכך, גם הלידה האחרונה הייתה קשה מאד ועכשיו בעלה הקדיש לה שיר שהם יככבו בו ביחד

מהתקופה של קובי פרץ בכלא ענבל פרץ למדה שאפשר לעשות הכל לבד. אחרי שהשתחרר היא למדה איך להיות המנהלת האישית של בעלה שכבר לא סמך על אף אחד אחר, תוך כדי ניהול עסק. מצד שני, שום דבר לא הכין אותה ליום שבו הביאה חיים לעולם בפעם הרביעית, וכמעט איבדה את חייה. בעקבות האירוע, השיק פרץ את השיר שהקדיש לה, "גיבורה שלי".

רגע לפני תאריך הלידה המיועד, ענבל פרץ הובהלה ללידת חירום ועכשיו היא מככבת בשיר חדש שמספר על הרגעים המלחיצים שעברו עליה בימים שלפני הלידה וכמובן אחריה. היא סיפרה: " הרופאים לא דיברו וגם לא שמעתי בכי. בדיעבד הסתבר שהיה לילדה חוסר חמצן. נקרע לענבל הרחם". קובי סיכם:" לא הפסקתי להתפלל שם. ראיתי את הילדה שלי בזמן שדקרו אותה עם מחט, בזמן ששמעתי אותם אומרים 'מהר תעבירו' מנת דם לילדה. לא היה צינור שלא חיברו לה לגוף".

לאחר מכן קובי עצמו אמר: "אמרתי לה 'מה יש לך ענבל? אני ארים אותך'", סיפר קובי בגילוי לב, "היא אמרה לי 'אני לא יכולה – אני עומדת למות'. העיניים שלה התגלגלו והיא הייתה לבנה כמו סיד. אני נלחצתי וצעקתי לליאל שיקום מהר ויתקשר דחוף לאמבלונס – הוא ראה את אמא שלו. שאלתי את הפרמדיק איך המדדים – והוא אמר לי שנמוכים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן