לא שמעתם מה קרה??? עדן חסון זרק פצצה שהתפוצצה לזמר איתי לוי בפנים!

איתי לוי עלה לשיר מהקהל עם עדן חסון בהופעה שלו מול 12 אלף איש בהיכל מנורה – נראה כי שיתוף הפעולה של השניים בהופעה הזאת עשוי להפוך למשהו גדול יותר בהמשך

עדן חסון, איש השנה במוזיקה, שבר אמש את שיאי ההצלחה שלו עם מופע 360 מול קהל של 12,000 צופים אשר הוכרז כסולד אאוט, בפעם הרביעית בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. עדן חסון הגיע למופע אמש אחרי שהתבשר השבוע כי שבר שיא במצעד הרשמי של ספוטיפיי בישראל, כאשר אלבומו הראשון – "שמישהו יעצור אותי" מככב במצעד האלבומים 70 שבועות ברציפות כמעט שנה וחצי – יותר מכל אלבום אחר אי פעם במצעד.

במהלך המופע בהיכל מנורה אשר נפתח עם כניסתו של עדן חסון מתוך היציע כשהוא פוסע בתוך הקהל אל בימת ה- 360 הוא אירח את נסרין ואגם בוחבוט ושחר סאול לביצועים משותפים, עם נסרין את "אהובי" ועם אגם בוחבוט ושחר סאול את "באתי להציל אותך" לתשואות הקהל שנעמד על רגליו למן השנייה הראשונה של המופע וידע לשיר את כל המילים בכל השירים תוך שהרוב לא שוכח לתעד בסמארטפונים כל שניה במופע.

גם איתי לוי עלה לשיר מהקהל עם עדן חסון בהופעה שלו מול 12 אלף איש בהיכל מנורה – נראה כי שיתוף הפעולה של השניים בהופעה הזאת עשוי להפוך למשהו גדול יותר בהמשך. עדן חסון הצליח להגיע למעמד אמנותי ומקצועי שמוזיקאים רבים עובדים על כך במשך עשורים שלמים וכל הכבוד לו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן