סנדי בר בהלם! הבן שלה ליאם נמצא בזוגיות עם דוגמנית לוהטת!!!

בנם הבכור של אקי אבני וסנדי בר, הלא הוא ליאם אבני, נמצא בזוגיות כבר ארבעה חודשים והוא ממש לא רווק – נראה כי הלבבות של הרבה בנות הולכות להשבר בתקופה הקרובה

לאקי אבני וסנדי בר יש ילד משותף, וזה דבר ידוע שזוג עם ילדים נשאר מחובר לנצח. אז נכון, אחרי שהם חזרו לארץ מלוס אנג'לס הם התגרשו, אבל ליאם, הבן שלהם, תמיד שמר על החיבור ביניהם. לא סתם אקי אבני וסנדי בר מתגוררים באותו הרחוב ממש קרוב אחד לשני, למרות שאקי נשוי כבר שבע שנים למישהי אחרת.

בכל אופן, בנם הבכור של אקי אבני וסנדי בר, הלא הוא ליאם אבני, נמצא בזוגיות כבר ארבעה חודשים והוא ממש לא רווק – נראה כי הלבבות של הרבה בנות הולכות להשבר בתקופה הקרובה. הוא רק בן 17 ויש לו ייחוס משפחתי נודע בביצה ועם נתונים כמו שלו, אל תתפלאו שהוא ילך בקרוב מאד בדרכם של הוריו המפורסמים.

אין פלא שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ היפה זאת למרות שלאורך השנים, ליאם אבני לא התלווה עם הוריו לאירועי השקות מתוקשרים, הוא שמר על עצמו או נשמר על ידי הוריו, הרחק מאור הזרקורים. ליאם נולד בנובמבר 2004 באל איי, עוד כשסנדי בר ואקי אבני היו כוכבים מסיביים בארץ. אז הם עוד ניסו את מזלם מעבר לים בקריירה בינלאומית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן