הכוכבת הכי גדולה בארץ חושפת: "עברתי 6 שבועות בדיכאון כמעט בבית חולים פסכיאטרי"

קיילי ג'נר כוכבת הריאליטי וכוהנת הביוטי שיתפה את מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם בחוויותיה מששת השבועות שחלפו מאז שהיא ילדה את בתה השנייה ונראה כי זה לא היה פשוט

כוכבת הריאליטי שעברה דיכאון אחרי לידה היא קיילי ג'נר שחשפה מה עבר עליה. עושה רושם שימים קשים מאד ליוו אותה אבל למרות הכי היא יצאה מאז ועתה החליטה לשתף את העוקבים שלה ואת האמהות על מצבה.

היא כתבה: "אני רק רוצה להגיד לאימהות האחרות שנמצאות בתקופה שאחרי הלידה – שזה לא קל, זה קשה. החוויה הפעם קשה עבורי יותר ממה שהיה עם הבת שלי. זה לא קל נפשית, פיזית, רוחנית. זה מטורף. ולא רציתי לחזור לחיים מבלי להגיד את זה, כי אני חושבת שאנחנו יכולים לראות באינטרנט אימהות אחרות שעוברות את זה כרגע, לחשוב שעבור אחרות זה קל יותר ולהלחיץ את עצמנו – אבל לי זה לא היה קל".

עוד ציינה: "לא חשבתי שאצליח אפילו להתאמן היום, אבל אני כאן ומרגישה טוב יותר. אז – גם אתן יכולות. וזה בסדר לא להיות בסדר. ברגע שהבנתי את זה… שמתי על עצמי לחץ והייתי צריכה להזכיר לעצמי שעשיתי בן אדם, ילד יפה ובריא, ואנחנו חייבות להפסיק להיות לחוצות לחזור לעצמנו, לא רק פיזית אלא גם נפשית אחרי לידה. שולחת לכן אהבה, אני אוהבת אתכן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן