6 שנים אחרי "האח הגדול" – שי חי ותניה גרבר מתגרשים בגלל בגידה!!!

שי חי עזב את הבית המשותף של השניים ועבר לגור בבית מלון – גורם המעורב בפרשה דיווח: "הם במשבר והוא אכן עזב, אבל הם בעצמם לא יודעים עדיין לאן זה ילך" – האם זה הסוף?

שי חי ותניה במשבר זוגי: אחרי שתי הצעות נישואים וארבעה שנים לאחר שנטשו את בית "האח הגדול", שי חי ותניה גרבר נמצאים במשבר זוגי גדול. שי חי עזב את הבית המשותף של השניים ועבר לגור בבית מלון – גורם המעורב בפרשה סיפר לערן סויסה מישראל היום מה בדיוק קרה שם. 6 שנים אחרי גמר "האח הגדול 7" השניים עומדים להתגרש ויש כאלה שאומרים שזה בגלל בגידה

הוא דיווח: "הם במשבר והוא אכן עזב, אבל הם בעצמם לא יודעים עדיין לאן זה ילך" – האם זה הסוף? כידוע, אחרי שתי הצעות נישואים, אחת מול כל המדינה בבית "האח הגדול" ואחת נוספת במהלך חופשה רומנטית בברלין, שי חי ותניה גרבר נישאו אבל עכשיו יש בעיות שם.

השניים פרצו לחיינו בעונה השביעית של תוכנית הריאליטי. שי חי, הוא אחד מכוכבי הריאליטי המדוברים והשנויים במחלוקת, אמנם לא זכה להגיע לגמר התכנית ולזכות בפרס הגדול, אבל זכה לתמיכה יוצאת מגדר הרגיל של חבורת מעריצים אדוקה שכינתה את עצמה "צבא האמת של שי חי".  כעת נודע כי הוא עזב את הבית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן