אייל גולן מרוסק! הודעה דרמטית מטלטלת על הבת שלו אלין – מה מצבה?

קבלו הצצה לעונה החדשה של סדרת הנוער זיגי בהשתתפותה של ביתו של אייל גולן, הלא היא אלין גולן. הסדרה החלה השבוע והיא כבר בעונה השלישית שלה

אלין גולן בתפקיד משחק ראשון וזה קורה בתכנית "זיגי". מדובר בעונה החדשה של סדרת הנוער בהשתתפותה של ביתו של אייל גולן, הלא היא אלין גולן. הסדרה החלה השבוע והיא כבר בעונה השלישית שלה אחרי שתיים ראשונות שסומנו כהצלחה גדולה.

העונה השנייה של זיגי מתחילה מספר ימים לאחר שדורי גילה לתמוז את האמת. לאחר שתמוז גילתה היא לא סולחת לדורי על ששיקר. סיוון נחטף בידי אזולאי, והוריה של מיקי מתגרשים. ניתאי אח עילי רואה את שקמה עם בן וחושב שהיא בוגדת בו, הוא אומר לעילי והם נפרדים. לאחר שמתגלה שהבן הזה הוא אחיה של שיקמה שעם תסמונת דאון שיקמה ועילי חוזרים ונדיר מתחיל לעבוד בבורגר ראפ.

העונה השלישית מתחילה חצי שנה אחרי סוף העונה השנייה. העונה מתחילה שדורי מסיים את ההופעה האחרונה בתור זיגי. כל חבריו עושים לו מסיבת הפתעה במסיבה מגלים שדורי ונטע נפרדו, מיקי הצליחה לברוח מאורי ולחזור לביתה, עילי הלך לפנימייה מה שגרם לשקמה להפוך להיות בת זוגו של ניתאי בלי שהוא והאחרים יודעים. בר (גאיה גור-אריה) היא בת דודתם של דורי ותמוז מגיעה להיות בבית שלהם וניתאי מתאהב בה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן